شناسهٔ خبر: 31327840 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دشمن قصد دارد از نظر اقتصادی و روانی فشارهای مضاعفی به کشور وارد کند

R41468/P/S6,57/CT11

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: امروزه در مسیر خطیری قرار داریم که باید در آن هوشمندانه عمل کنیم چرا که دشمن اتاق فکر جنگ تشکیل داده و قصد دارد از نظر اقتصادی و روانی فشارهای مضاعفی به ما وارد کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری  تسنیم از اهواز ، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری امروز در گردهمایی گردان جعفر طیار به مناسبت گرامیداشت شهدای عملیات خیبر و والفجر 6 در مسجد اعظم اهواز اظهار داشت: رزمندگان ما در عملیات‌های دوران دفاع مقدس از نظر تجهیزات و امکانات به شدت با کمبود مواجه بودند ولی با این وجود با دست خالی مقابل دشمن ایستادگی کردند و در حال حاضر به برکت خون شهدا از نظر قدرت دفاعی و نظامی به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرد‌ه‌ایم.

وی بیان کرد : مردم ایران در 22 بهمن امسال با وجود مشکلات اقتصادی فراوان با حضور پرشور خود در صحنه ، حماسه‌ای دیگر آفریدند و دشمن را ناکام کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: امروزه در مسیر خطیری قرار داریم که باید در آن هوشمندانه عمل کنیم  چرا که دشمن اتاق فکر جنگ تشکیل داده و قصد دارد از نظر اقتصادی و روانی فشارهای مضاعفی به ما وارد کند. 

علیرضا تنگسیری در ادامه با بیان این که  اکنون فشارهای دشمن از جبهه نظامی به جنگ روانی و اقتصادی تغییر کرده است گفت : دنیای کفر تمام قد مقابل اسلام ایستاده است ولی ایران اسلامی دوران سخت تری را نسبت به شرایط کنونی تجربه کرده و سربلند بیرون آمده است. 

وی افزود: هیچگاه در دفاع از جغرافیای ایران از حق و حقوق خود نمی‌گذریم  و تصرف وجبی از خاک پهناور ایران اسلامی خیالی محال است. 

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در ادامه گفت: این گردان پایه گذار مقاومت راستین در اهواز است  4 هزار رزمنده داشته و 300 شهید والامقام انقلاب اسلامی ، 8 شهید مدافع حرم و 500 جانباز و 25 آزاده سرافراز را تقدیم انقلاب کرده است . 

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس شرایط بحرانی تری نسبت به این سال‌ها داشتیم که به برکت خون شهدا و ایستادگی مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی در برابر دشمن ایستادگی کرده و اکنون می‌توانیم با تکیه بر جوانان غیور میهن اسلامی مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی کنیم .

علیرضا تنگسیری گفت: رزمندگان گردان جعفر طیار 30 سال پیاپی دور هم جمع شده و یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس را گرامی می‌دارند و حضور در این گردهمایی افتخار بزرگی است.

انتهای پیام/ن

نظر شما