شناسهٔ خبر: 31327791 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

نگهبان ورزشگاه، مانع برگزاری یک مسابقه لیگ فوتبال زنان

امروز و در چارچوب لیگ برتر فوتبال زنان کشور، تیم‌های آذرخش تهران و شهرداری سیرجان به مصاف هم بروند اما نگهبان ورزشگاه با اعلام اینکه "با او هماهنگ نشده" اجازه برگزاری بازی را نداد

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نگهبان ورزشگاه، مانع برگزاری یک مسابقه لیگ فوتبال زنانامروز و در چارچوب لیگ برتر فوتبال زنان قرار بود تیم‌های آذرخش تهران و شهرداری سیرجان به مصاف هم بروند.
مسابقات خانگی تیم آذرخش معمولا در ورزشگاه اکباتان برگزار می‌شود اما دیشب به تیم سیرجانی اعلام شد به دلیل آماده نبودن چمن اکباتان، این بازی به ورزشگاه رسالت منتقل شده است.
طبق برنامه قرار بود بازی از ساعت 12 آغاز شود اما وقتی 2 تیم و عوامل برگزاری مسابقه به ورزشگاه رفتند، نگهبان ورزشگاه رسالت اعلام کرد که با او هماهنگ نشده و اجازه برگزاری بازی را نمی‌دهد.
یزدانی سرپرست تیم شهرداری سیرجان در گفت و گو با ایرنا درباره این مشکل اظهار کرد: تیم ما از ساعت 10:30 مقابل ورزشگاه حضور یافت اما نگهبان اجازه ورود به بازیکنان نمی‌دهد. در حال حاضر هم با اینکه داور، ناظر بازی و دیگر عوامل برگزاری مسابقه در ورزشگاه حضور یافته‌اند، همچنان همه بلاتکلیف هستند و نمی‌دانیم مسابقه برگزار می‌شود یا نه.
آذرخش تنها نماینده فوتبال تهران در لیگ برتر زنان است و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.
یزدانی خاطرنشان کرد: بهتر است تیم‌هایی که توانایی فراهم کردن یک زمین برای مسابقه ندارند، در لیگ حضور نداشته باشند. برای ورزش پایتخت متاسفم زیرا رقابت‌ها در شهرهای کوچک هم بدون مشکل برگزار می‌شود اما در تهران دچار چنین مشکلی می‌شویم.
مشخص نیست مقصر این ناهماهنگی هیات فوتبال تهران است یا تیم آذرخش اما همچنان برگزاری مسابقه با تاخیر یا لغو آن به صورت رسمی و قطعی اعلام نشده است.

لینک کوتاه کپی لینک
منبع: ایرنا
منبع: ایرنا

برچسب‌ها:

نظر شما