شناسهٔ خبر: 31327593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

نمایشگاه دستاوردهای هفته امور تربیتی در خرم آباد افتتاح شد

نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش بمناسبت هفته امور تربیتی روز جمعه در شبستان مصلی الغدیر خرم آباد افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان ، نخستین نمایشگاه دستاوردهای آموزش و پرورش که با حضور نماینده ولی‌فقیه در لرستان و جمعی از مسوولان استانی افتتاح شد،با داشتن 28 غرفه آثاری از دستاوردهای مربیان، معلمان و دانش‌آموزان را به نمایش گذاشته‌ است . معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: هفته امور تربیتی یادگار شهیدان رجایی و باهنر است که با برپایی نمایشگاه و ایجاد غرفه در مصلی الغدیر خرم آباد آن را گرامی می داریم.  برپایی نمایشگاه در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی یکی از برنامه های هفته امور تربیتی است. 
وی افزود: این نمایشگاه از سوم تا دهم اسفندماه سال جاری دایر است و اجرای سرودهای انقلابی، کرسی تلاوت قرآن و اجرای نمایش توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های هفته امور تربیتی خواهد بود. و این نمایشگاه  از ساعت 9 صبح لغایت 16 عصر در شبستان «مصلی الغدیر» خرم‌آباد میزبان شهروندان برای بازدید خواهد بود.

وی بیان کرد: دیدار مربیان آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه در استان ، غبارروبی گلزار شهدا و تجلیل نمادین از 500 نخبه برتر لرستان به نمایندگی از نخبگان استان از دیگر برنامه های این هفته می باشد که بمناسبت هشتم اسفند سالروز تاسیس نهاد امور تربیتی توسط شهیدان رجایی و باهنر اجرا می گردد. 

نظر شما