شناسهٔ خبر: 31327479 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بانک ورزش | لینک خبر

گواردیولا: کاش به چلسی شش گل نمی زدیم

صاحب‌خبر -

بانک ورزش - منچسترسیتی و چلسی یکشنبه شب در ومبلی دیدار نهایی جام اتحادیه را برگزار خواهند کرد.



به گزارش بانک ورزش،  این می تواند اولین جام فصل برای شاگردان پپ گواردیولا باشد. دو تیم 14 روز پیش نیز در لیگ به مصاف هم رفتند و سیتی با نتیجه عجیب 6-0 به برتری رسید. کمتر کسی تصور چنان نتیجه ای را داشت اما سیتیزن ها به خوبی توانستند انتقام شکست 2-0 بازی رفت را بگیرند. 

پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی در نشست خبری بازی فینال جام اتحادیه گفت:« تمام تمرکز من روی بازی فینال است. از بازیکنان هم خواسته ام که بدون توجه به بازی لیورپول و یونایتد، فقط به چلسی فکر کنند. وقتی بازی در اولدترافورد در جریان است، ما در حال آماده سازی خود برای فینال هستیم. احتمالا جوراب ها، شلوار و لباس زیرهای مان را عوض می کنیم.»

 

پپ در مورد چلسی گفت:« چلسی تیمی باورنکردنی است. آنها بازیکنانی حرفه ای در اختیار دارند و باید به خودشان مفتخر باشند.

دو هفته پیش و پس از برتری 6-0 بسیار خوشحال بودم ولی الان با خودم می گویم کاش، با شش گل پیروز نمی شدیم. حالا آنها روی انتقام تمرکز کرده اند و اینکه حتما پیروز شوند. مطمئنم که بیش از حد توان شان نیز بازی خواهند کرد. وقتی بازی رفت را در استمفورد بریج 2-0 باختیم، شکست را باور نداشتیم و می خواستیم در زمین خودمان جبران کنیم. چلسی برابر ما خوب بازی کرد اما از فرصت های مان نهایت استفاده را بردیم. می دانم که شکست 6-0 برای مربی و بازیکنان چلسی بسیار تلخ بود.»

 

خطر اخراج برای ساری:« در اولین سال حضورم در سیتی نتایج خوبی نگرفتم ولی هرگز در خطر اخراج نبودم و در رسانه ها حرفی از این قضیه زده نمی شد؛ ولی کونته با وجود اینکه چلسی را قهرمان کرده بود، پس از دو باخت، اخبار اخراجش منتشر شد. به شخصه حیرت کرده بودم که چگونه او در خطر اخراج قرار گرفته است. الان در مورد ساری هم این اخبار شنیده می شود. برای او همیشه نهایت احترام را قائل هستم.»

نظر شما