شناسهٔ خبر: 31326960 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

پیکان ماشین را له کرد

تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و پیکان تهران به مصاف هم رفتند که پیکان با نتیجه یک بر صفر از سد حریف تبریزی خود

صاحب‌خبر -

تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و پیکان تهران به مصاف هم رفتند که پیکان با نتیجه یک بر صفر از سد حریف تبریزی خود عبورکرد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های ماشین‌‌سازی تبریز و پیکان تهران از سری رقابت‌‌‌های لیگ برتر در هفته نوزدهم از ساعت۱۵:۳۰ در ورزشگاه اختصاصی ماشین‌‌‌سازی برگزار شد.

در این بازی ماشین‌‌‌سازی با ترکیب فرناندو ده‌‌خسوس، عزیز معبودی، سعید مهری (۴۶ - سالاروند)، رضا خالقی‌‌‌‌فر، احسان علوان‌‌‌‌زاده (رضانیا۷۶)، احمد زنده‌‌روح، فرید بهزادی کریمی (۵۷- خرم‌‌‌‌الحسینی)، محمد اهل شاخه، احسان تاییدی، احمد مهدی‌‌‌زاده و محمدحسین کنعانی‌‌‌زادگان.

پیکان با ترکیب مهدی امینی، سیدمهران موسوی، مهدی مومنی (۶۴- مگنو باتیستا)، ماهان رحمانی (سامان نریمان جهان۸۷)، محمد قاضی، مارکو ووکسویچ، آرمان قاسمی، حجت حق‌‌‌‌وردی، شاهین ثاقبی، سعید واسعی، مهدی امینی، سیدمهران موسوی، مهدی مومنی (۶۴- مگنو باتیستا)، ماهان رحمانی، محمد قاضی، مارکو ووکسویچ، آرمان قاسمی، حجت حق‌‌‌وردی، شاهین ثاقبی (فراز امامعلی)، سعید واسعی و امیرحسین کریمی بازی کردند. 

در نیمه اول بازی دو تیم بازی محتاطانه از خود نشان دادند که در دقیقه ۴۵ تیم پیکان از روی نقطه کرنر به گل اول بازی دست یافت.

در نیمه دوم بازی این ماشین‌‌‌سازی بود که بازی را طوفانی را شروع کرد و با حملات پیاپی به روی دروازه پیکان فشار آوردند ولی در دقایق قانونی موفق به گلزنی نشدند اما در دقیقه ۹۳ با هجوم همه جانبه ماشین‌‌‌سازی دروازه‌‌‌بان این تیم ضمن نفوذ به محوطه حریف با گرفتن یک ضربه پنالتی بازهم نتوانستند بازی را به تساوی بکشند.

انتهای پیام

نظر شما