شناسهٔ خبر: 31326493 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

پیام بازدارنده گروه‌های فلسطینی به رژیم صهیونیستی

سخنگوی مقاومت مردمی فلسطین گفت که رژیم صهیونیستی بعد از عادی سازی رابطه کشورهای عربی با رژیم توانست بر مقدسات و خاک فلسطین سیطره یابد.

صاحب‌خبر -

العالم – فلسطین

خالد الازبط در حاشیه راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره غزه در گفت وگو با خبرنگار شبکه خبری العالم افزود که رژیم صهیونیستی از عادی سازی رابطه کشورهای عربی با خود جهت ریختن خون مردم فلسطین و بی حرمتی به مقدسات سوء استفاده کرده است.

وی ادامه داد که گروههای مقاومت فلسطین هفته گذشته پیام واضحی از طریق رسانه ها، میانجیگران و اشخاص دیگر به رژیم صهیونیستی دادند مبنی بر اینکه می خواهند معادله بازدارندگی واقعی در برابر جنایات صهیونیستی ایجاد نمایند.

الازبط تصریح کرد که اتاق مشترک مقاومت به دشمن صهیونیستی پیام داد که اگر یک فلسطینی شهید شود یا حمله با بمباران صهیونیستی علیه مواضع مقاومت در نوار غزه انجام شود، پاسخ مقاومت فلسطین و اتاق مشترک مقاومت به آن مستقیم خواهد بود.

وی افزود که اتاق مشترک مقاومت و شاخه های نظامی مقاومت اوضاع مرزی را تحت نظر دارند و مراقب هر نوع حمله ای هستند، به همین سبب، پس از پایان راهپیمایی امروز، پاسخ اتاق مشترک مقاومت به دشمن مستقیم خواهد بود.

الازبط گفت که مردم فلسطین در زمینه آزادسازی فلسطین و حمایت از آرمان فلسطین متحدند لذا روزهای آتی در زمینه منازعه با صهیونیسم و آمریکا و کشورهایی که اقدام به عادی سازی رابطه با رژیم اسراییل نموده اند، بسیار مهم و حساس خواهد بود.

نظر شما