شناسهٔ خبر: 31326054 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

نهادهاي مالي

صاحب‌خبر -

 بازديد عضو هيات مديره بانک ملي از شعب آبادان و خرمشهر

بانک ملي - برات کريمي عضو هيات مديره بانک ملي ايران، به همراهي جمعي از مديران ارشد بانک در سفر به استان خوزستان از شعب آبادان و خرمشهر بازديد کرد.

به گزارش روابط عمومي بانک ملي ايران، برات کريمي در اين بازديد ضمن ديدار و گفت و گوي صميمانه با مديران و کارکنان اين شعب ، از تلاش هاي آنها تقدير کرد.

کريمي با اشاره به اهميت نقش نيروي انساني در پيشبرد اهداف بانک، به روز بودن اطلاعات تمامي کارکنان در زمينه هاي مختلف بانکداري به ويژه سود و زيان و نيز بهسازي و نوسازي شعب را ضروري دانست.

وي در ادامه ضمن گفت و گو با مشتريان و شنيدن نظرات آنها، اهميت ايجاد و حفظ انگيزه و همدلي را به همکاران يادآور شد و بر لزوم مشتري مداري و جلب رضايت مشتريان تاکيد کرد.

برندگان يازدهمين دوره جشنواره کارت هديه بانک اقتصادنوين معرفي شدند

بانک اقتصاد نوين - برندگان يازدهمين دوره جشنواره کارت هديه بانک اقتصادنوين معرفي شدندبا برگزاري مراسم قرعه‌کشي، برندگان يازدهمين و آخرين دوره جشنواره کارت هديه بانک اقتصادنوين (پاييز 97) مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومي بانک اقتصادنوين، در قرعه‌کشي برندگان يازدهمين دوره جشنواره کارت هديه، تمامي کارت‌هاي هديه با حداقل مانده 250 هزار ريال که از ابتداي اسفند ماه 94 تا پايان آذر ماه 97 در اين بانک صادر شده‌اند، به طور خودکار در قرعه‌کشي شرکت داده شدند.

جوايز اين مرحله از جشنواره کارت هديه بانک اقتصادنوين شامل يک عدد کمک هزينه خريد خودرو به ارزش 500 ميليون ريال و 50 عدد کارت هديه 50 ميليون ريالي مي‌باشد که به قيد قرعه به دارندگان کارت‌هاي هديه برنده اعطا مي‌شود.

دکتر صالح آبادي مطرح کرد:

امکان رصد جريان وجوه با فناوري‌هاي نوين مالي

بانک توسعه صادرات - مديرعامل بانک توسعه صادرات ايران بر اهميت هزينه براي تقويت فناوري‌هاي نوين مالي تاکيد کرد و گفت: هزينه‌هاي فناوري نوين مالي، سرمايه‌گذاري براي آينده است.

به گزارش روابط عمومي بانک توسعه صادرات دکتر علي صالح‌آبادي، درباره ورود فناوري‌هاي نوين مالي به عرصه اقتصاد و نظام بانکي کشور، اظهار داشت: هر چه در عرصه فناوري‌هاي نوين مالي به سمت جلو حرکت مي‌کنيم، اهميت اين موضوع در اقتصاد کشور و نقش موثر آن بيش از پيش نمايان مي‌شود. در حال حاضر، بدون توجه به مباحث فناورانه، تکنولوژي و استفاده از روش‌هاي سنتي گذشته، امکان فعاليت و نظارت دقيق بر روند فعاليت‌ها وجود ندارد.وي افزود: اخيرا با استفاده از فناوري و تکنولوژي‌هاي روز دنيا و امکاناتي که در دسترس است، پيشرفت‌ها و گام‌هاي خوبي در جهت جلوگيري از سو استفاده و بروز مشکل برداشته شده است. به عنوان مثال همانطور که همه مطلع هستيم، بازار ارز طي ماه‌هاي اخير با تلاطم‌هايي مواجه بود اما با اعمال برخي محدوديت‌ها و تغيير در نحوه استفاده از دستگاه‌هاي کارتخوان از سوي بانک‌مرکزي شاهد تغيير شرايط و بروز اتفاق‌هاي خوبي در اين زمينه بوديم.

تقدير رييس ستاد اجرايي فرمان امام از بانک پارسيان

بانک پاسيان - رئيس ستاد اجرايي فرمان امام خميني (ره) در «آيين شکرانه بهره برداري از 41 هزار اشتغال مستقيم» که در محل نمايشگاه دستاوردهاي ستاد اجرايي برگزار شد، از بانک پارسيان به عنوان يکي از بانک هاي «پشتيبان مالي برتر در طرح هاي اشتغال زاي برکت» تقدير کرد.به گزارش روابط عمومي بانک پارسيان ،محمد مخبر، در اين نشست با اعلام اينکه در سال 1397، طي 7 ماه بيش از 41 هزار فرصت شغلي ايجاد شده است، اذعان داشت: خوشبختانه بانک هاي پارسيان و قرض الحسنه مهر ايران حامي حرکت بنياد برکت هستند و اميدوارم که اين دو بانک، الگويي براي ورود ساير بانک ها به اين حوزه باشند.

پيش از اين نيز، دکتر محمد مخبر، رييس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام خميني (ره) در آذر ماه 97 در مراسم افتتاح و بهره برداري از يک هزارمين مدرسه بنياد برکت و امضاي تفاهم نامه اي که با حضور رييس دفتر مقام معظم رهبري، رييس ستاد فرمان حضرت امام (ره)، مديرعامل بنياد برکت، رييس سازمان توسعه و تجهيز مدارس کشور و ديگر شخصيت هاي سياسي برگزار شد، از همکاري بانک پارسيان در حمايت از طرح هاي اشتغال زا، عمراني و حوزه مسئوليت هاي اجتماعي کشور تقدير کرد.

نظر شما