شناسهٔ خبر: 31325464 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پروژه زیرگذر میدان آزادی کرمان افتتاح شد

R7860/P/S6,67/CT7

با حضور استاندار کرمان و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پروژه زیرگذر میدان آزادی کرمان به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عصر امروز و با حضور محمدجواد فدایی استاندار کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و محمدرضا پورابراهیمی و محمدمهدی زاهدی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی پروژه زیرگذر میدان آزادی کرمان به بهره‌برداری رسید.

در این آئین مهران عالم‌زاده شهردار کرمان با گرامیداشت یاد خاطره شهدای عملیات خیبر اظهارداشت: یادمان نرود که اگر در سایه امنیت عزت زندگی می‌کنیم مرهون خون پاک شهیدان هستیم.

وی بیان اینکه امروز در شرایط جنگ اقتصادی قرار گرفتیم و مشکلاتی برای کشور و شهرمان ایجاد شده است گفت: در هر دوره‌ای در شهرداری کرمان اقداماتی انجام شده که در سایه توسعه شهر و خدمت به مردم بوده است. 

شهردار کرمان با اشاره به اینکه دشمن بداند همان طور که در جنگ نظامی با اتحاد و همبستگی توانستیم به پیروزی برسیم در جنگ اقتصادی هم می‌توانیم دشمن را شکست بدهیم افزود: این بار هم لازمه شکست دشمن کنار هم قرار گرفتن مدیران و مسئولان اجرایی کشور و استان است.

وی با بیان اینکه شهرداری پیشانی عرصه خدمت‌رسانی به مردم در شهر است افزود: در شرایط رکود اقتصادی با توجه به کم شدن درآمد شهرداری اداره شهر و خدمت‌رسانی به مردم سخت شده است و نیازمند مشارکت مردم در زمینه‌های مختلف برای اداره شهر هستیم.

عالم‌زاده با اشاره به اینکه اجرای پروژه میدان در تاریخ 15 مهر 94 آغاز شده است گفت: قطعا وقتی در مرکز یک شهر قرار است پروژهای اجرا شود روند اجرایی آن بسیار سخت و نیازمند مشارکت همه دستگاه‌ها و همچنین مشارکت و صبوری مردم است.

وی با بیان اینکه از ساکنین و کسبه اطراف میدان آزادی کرمان تشکر می‌کنم که با توجه به اینکه اجرای پروژه برای آنها مشکلاتی ایجاد کرده بود اما با صبوری تحمل کردند گفت: از شهرداران قبل آقایان سیف‌اللهی و بابایی هم تشکر می‌کنم که زمینه اجرای پروژه در دوره‌های قبل را فراهم کردند.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه امروز که این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد افراد و مجموعه‌های زیادی در به ثمر رسیدن آن سهیم بودند که نباید فراموش کنیم افزود: در این بین تلاش‌ها و پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر کرمان هم در تسریع این پروژه مهم بود.

وی با بیان اینکه جا دارد از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه هم تشکر کنم که با قرار دادن یک مدیر کرمانی برای پروژه در روند اجرایی پروژه بزرگ میدان آزادی تسریع شد گفت: مردم صاحبان اصلی شهر هستند و تمام سعی خود را برای رضایتمندی مردم انجام می‌دهیم و امروز زیرگذر پروژه افتتاح می‌شود و به یاری خدا در ماه‌های آینده بحث روی میدان را براساس یک طرح مناسب پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، عملیات اجرایی تقاطع غیر هم‌سطح آزادی مهر سال 94 آغاز شده و عمده دلیل عقب‌افتادگی این پروژه‌ بدهی شهرداری به پیمانکار بوده است.

انتهای پیام/ن

نظر شما