شناسهٔ خبر: 31325458 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استفاده از رویکردهای دفاع مقدس در اقتصاد ما را موفق خواهد کرد

معاون فرهنگی سپاه پاسداران گفت:اگر از رویکرد‌هایی که در دفاع مقدس توسط ملت و رزمندگان به کار گرفته شد در عرصه اقتصادی نیز به کار بگیریم اقتصاد ما نیز مانند نیروهای مسلح مان در جهان قوی‌ترین خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس انقلاب اسلامی و مقاومت و سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت با حضور معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به کار خود پایان داد.

سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در هفته دفاع مقدس که کار‌های فرهنگی در عرصه دفاع مقدس باید صد برابر شود، گفت: امروزه حل تمام مشکلات مان را می‌توانیم در زنده کردن فرهنگ دفاع مقدس و رویکرد‌هایی که در دفاع مقدس به کار گرفته شده  ببینیم.

وی افزود؛ اگر رویکرد‌هایی را که در دفاع مقدس توسط ملت و رزمندگان ما به کار گرفته شد را در عرصه اقتصادی نیز به کار بگیریم همانطور که در دفاع مقدس تبدیل به نیرو‌های مسلح قوی در جهان شده بودیم اقتصاد ما نیز در جهان قوی‌ترین خواهد بود.

سردار نقدی بیان داشت: مشکلات امروز ما ناشی از فاصله گرفتن از این رویکرد‌ها است و اگر به آن مسیر نورانی بازگردیم مشکلات حل خواهد شد.

معاون فرهنگی سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: اگر در زندگی جوانانی که در کشور در همه عرصه‌ها موفق هستند تحقیق کنیم قالبا شروع این روحیه از خاطرات یک شهید بوده است.

وی گفت: هرچه زندگینامه شهدا را بیشتر نشر دهیم همه عرصه‌های کشور را سیراب خواهیم کرد.

وی به برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در کرمان اشاره کرد و افزود: خوشبختانه استقبال مردم فرهنگ دوست کرمان بسیار خوب بوده است و با حضورشان ناشران را دلگرم کردند.
انتهای پیام/ی

اختتامیه نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس انقلاب اسلامی در کرمان

برچسب‌ها:

نظر شما