شناسهٔ خبر: 31325422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حجت الاسلام کرامتی:

ماندن اروپا در برجام یک شگرد است

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه اروپایی ها سعی کردند برخلاف آمریکایی ها در برجام بمانند تا ایران را معطل و سرگرم کنند و این شگرد آنهاست، گفت: پایبندی به برجام، تغییر سیاست های منطقه ای و تحدید سیستم موشکی شرطهای آمریکایی به زیان اروپایی‌هاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در خطبه های این هفته که در مصلی شهرستان گلپایگان برگزار شد، ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا (س)، روز مادر و ولادت امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه حضرت زهرا شخصیت محبوب خدا و رسول اکرم (ص) و شجره طیبه ولایت و رسالت از دامن وی  است، گفت: تمام وجود حضرت زهرا در کلام پیامبر اسلام سرشار از ایمان و عشق به آخرت است و همه جامعه اسلامی در تمام مراحل و ابعاد زندگی، الگوی خود را زندگی سرشار از ایمان و معنویت حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) قرار دهند و پیامبر گرامی اسلام حسن شوهرداری و همسر داری را جهاد راه خدا بیان کرده است.

 

امام جمعه گلپایگان با اشاره به کلام رهبری در دبدار با مردم تبریز که به مسئولان نظام توصیه به هوشیاری کردند، بیان کرد: آمریکا دشمن پنهان نیستند و با ملت ایران آشکارا و بدون ابایی دشمنی می کنند و ملت ایران نیز آشکار و تمام عیار با آمریکا دشمن است و به آن افتخار می کند.

 

وی با بیان اینکه باید مراقب خدعه و فریب کشورهای اروپایی بود زیرا دشمنی آنها نیز آشکار و عیان است، ادامه داد: دشمنی اروپا آشکار و با احتیاط است و لبخند آنها با تیغ های کشیده برای ملت ایران فرقی نمی کند و حواسمان باشد که فریب نخوریم.

 

حجت الاسلام کرامتی با یاد آوری اینکه اروپایی ها سعی کردند برخلاف آمریکایی ها در برجام بمانند تا ایران را معطل وسرگرم کنند و این یک شگرد است و با تاکید برحفظ هوشیاری در قبال آنها، تصریح کرد: گره های آنها مملو از کینه نسبت به جمهوری اسلامی است و بعضی از آنها از آنچه نشان می دهند بیقرار ترند و با خدعه برخورد می کنند.

 

خطیب نماز جمعه گلپایگان راهکار اینستکس که پس از شش ماه ارائه شده را ابتر، عقیم و با شرطهای فراوان خواند و یادآوری کرد: پایبندی به برجام، تغییر سباست های منطقه ای و تحدید سیستم موشکی شرطهای آمریکایی برای ماندن در برجام بود و اروپاییها به زبانی دیگر آن را عنوان کردند.

 

وی با یاد آوری اینکه مرکل تفاوت اروپا با آمریکا را تاکتیکی و هدف را مشترک می داند، تاکید کرد: رهبر با چه زبانی و صراحتی سخن بگوید ولی باز شاهدشنیدن حرفهایی باشیم که خواستار ارتباط صمیمانه با اروپایی باشد، دستور دین  است که انسان مومن از یک سوراخ نباید دوبار گزیده شود و مصالح کشور فدای خوشبینی بعضی افراد نشود.

 

حجت الاسلام کرامتی با تسلیت ارتحال آیت الله مومن، خاطر نشان کرد: آیت الله مومن مدافع و نظریه پرداز ولایت فقیه در پیش و پس از انقلاب بود ودر خبرگان رهبری و شورای نگهبان حضور داشت./

نظر شما