شناسهٔ خبر: 31325312 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ناپیوسته علوم پزشکی دانشگاه آزاد از ۴ اسفند

مطابق اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزا، ثبت نام پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های گروه علوم پزشکی مقطع کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ این دانشگاه فردا (۴ اسفند) آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد شرکت‌کنندگان در آزمون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بـا مراجعه به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه بـه نشــانی www.azmoon.net از نتیجه آن مطلع شوند.

پذیرفته‌شدگان بایـد شخصا فردا (شـنبه ۴ اسفندماه ۹۷) با در دست داشتن مدارک لازم جهـت ثبت نام به واحد‌های ذیربط که نشانی و تلفن آنهـا در سامانه اینترنتی مرکز سـنجش و پـذیرش دانشـگاه بـه آدرس www.sanjesh.iau.ac.ir و همچنین سـامانه دانشـگاه آزاد اسـلامی بـه آدرس iau.ac.ir درج شده، مراجعه کنند. عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

همراه داشتن مدارک زیر الزامی است:

اصل مدرک کاردانی مورد تأیید مؤسسات آموزش عالی معتبر و یک برگ تصویر آن و یا گواهی اتمام دوره کاردانی مورد تأیید مؤسسات آموزش عالی معتبر و یا اداره کل تربیت معلم وزارت آموزش و پرورش و ریز نمرات دوره کاردانی به منظور معادل سازی واحد‌های درسی

اصل شناسنامه عکس‌دار و دو برگ تصویر از تمام صفحات آن

اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی

شش قطعه عکس ۴×۳

اصل و دو برگ تصویر مدرک مشخص کننده وضعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته شدگان مرد.

تکمیل و ارائه فرم درخواست ثبت نام، فرم‌های مربوط به تعهدات و سایر فرم‌های که از طرف واحد یا مرکز دانشگاهی در اختیار هر یک از پذیرفته شدگان متقاضی ثبت نام قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

168 / 31

نظر شما