شناسهٔ خبر: 31325293 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

شهادت یک نوجوان و زخمی شدن 41 نفر در چهل و هشتمین راهپیمایی بازگشت

تظاهرکنندگان فلسطینی برای شرکت در فعالیتهای چهل و هشتمین جمعه بازگشت تحت عنوان "وفاداری به شهدای حرم ابراهیمی" راهی اردوگاههای بازگشت در شرق غزه شدند.

صاحب‌خبر -

العالم فلسطین اشغالی

تظاهرکنندگان فلسطینی برای تاکید به حق بازگشت، شکستن محاصره غزه و اعلام وفاداری به شهدای جنایت باروخ گلدشتاین صهیونیست در 25 فوریه 1994 در حرم ابراهیمی راهی اردوگاههای بازگشت شدند.

هیات ملی عالی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره، از اهالی غزه، شرکت فعال در راهپیمایی امروز را خواستار شد و بر ادامه راهپیمایی تا تحقق تمام اهدافش به ویژه پایان محاصره غزه و خنثی سازی قرارداد ترامپ تاکید نمود.

این هیات بر ادامه راهپیماییهای بازگشت جهت اعلام حمایت از حق مردم فلسطین برای بازگشت، پایان دادن به رنجهایی که اسراییل سبب ساز آن شده است، رفع محاصره 13 ساله غزه و حق زندگی شرافتمندانه مردم این منطقه تاکید نمود.

هیات ملی عالی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره از مردم نوار غزه رفتن به اردوگاههای بازگشت در شرق غزه را خواستار شد و بر مسالمت آمیز بودن و مردمی بودن این راهپیمایی و ادامه آن تا تحقق اهدافش که حمایت از حق بازگشت آوارگان فلسطینی به فلسطین، رفع محاصره ظالمانه غزه، آزادی غزه و حق مردم آن در زمینه زندگی توام با امنیت و صلح است، تاکید نمود.

از آغاز راهپیمایی بازگشت در 30 مارس 2018 تا زمان حاضر، در سرکوب مردم فلسطین در راهپیماییهای بازگشت توسط ارتش صهیونیستی، 265 فلسطینی به شهادت رسیده و 27 هزار نفر مجروح شدند که وضع 500 نفر آنان وخیم است.

گزارش لحظه به لحظه خبرنگاران از راهپیمایی بازگشت

21:00 | شمار مجروحین به 41 نفر افزایش یافت

19:40 | وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که یوسف سعید حسین الدایه نوجوان 15 ساله فلسطینی بر اثر شدت جراحات وارده در شرق غزه به شهادت رسید.

شهید 15 ساله فلسطینی

18:50 | گزارش های تکمیلی حاکی از آن است که پزشکان فلسطینی توانستند این کودک فلسطینی را احیا کنند اما شرایط جسمانی او مناسب نیست

18:39 | الجزیره: یک کودک فلسطینی به ضرب گلوله اشغالگران صهیونیست در شرق غزه به شهادت رسید.

18:08 | ارتش صهیونیستی یک نقطه درمانی را در شرق البریج نزدیک مرز غزه هدف گرفتند.

18:02 | ارتش صهیونیستی به طرف تظاهرکنندگان فلسطینی در شرق غزه، گلوله جنگی و گاز اشک آور شلیک کرد

18:00 | سه فلسطینی به ضرب گلوله ارتش صهیونیستی در شرق غزه مجروح شده اند.

نظر شما