شناسهٔ خبر: 31325244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای شهر کرمان:

ساماندهی میدان هفت باغ/ وضعیت ترافیک شهر کرمان بهبود می یابد

کرمان - رئیس شورای شهر کرمان گفت: ساماندهی میدان هفت باغ و بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل عمومی از جمله تعهدات شورای شهر در دو سال باقی مانده دوره پنجم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرشاد عصر جمعه در مراسم بهره برداری از زیرگذر آزادی گفت: بخشی از اقدامات شهرداری در راستای خدمات رسانی به شهروندان و بخشی از اداره شهر توسط شهرداری نیز به ایجاد زیرساخت ها و تبدیل عوارض پرداختی شهروندان به سرمایه ها و دارایی های شهر است.

فرشاد زیرگذر آزادی را از سرمایه های شهر کرمان برای آیندگان عنوان و تاکید کرد: شهر کرمان به عنوان بزرگترین و حساس ترین مرکز اداره، تجارت و توسعه منطقه جنوب شرق کشور در طول تاریخ بوده و دارای ظرفیت های نهفته ای است که بخشی از آن توسط شهرداری ها بالفعل می شوند.

وی توسعه متوازن و مطلوب شهر را هدف شورای شهر و شهرداری کرمان دانست و افزود: ساماندهی میدان هفت باغ، بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل عمومی، احیای بافت تاریخی، ایجاد پارکینگ، توسعه فضای سبز، زیباسازی شهر و توسعه زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی و تسریع در تعیین تکلیف پروژه‌های شهید مطهری و کوثر از تعهدات شورای شهر به خواسته های شهروندان کرمانی در دو سال باقی مانده دوره پنجم است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم ضمن تشکر از زحمات شهرداران و اعضای شورای شهر سابق و شهردار و شورای اسلامی شهر فعلی از تمامی دستگاههای اجرایی که در اجرای این پروژه کمک و همراهی کردند، قدردانی کرد.

محمدمهدی زاهدی از سید مهران عالم زاده شهردار فعلی  کرمان به دلیل اجرای اقدامات و فعالیت های بسیار خوب در سطح شهر تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیا ن اینکه از مردم و کسبه به جهت صبوری در اجرای این  پروژه تشکر و به دلیل خسارات وارد شده به آنها عذرخواهی می کنم، گفت: ان شاالله شهردار، استاندار کرمان و شورای شهر از اهالی میدان آزادی دلجویی کنند.

نظر شما