شناسهٔ خبر: 31324976 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تصویری که برای اولین بار در لیگ می بینیم (عکس)

بدون تردید یکی از مهم ترین داوران حال حاضر دنیای فوتبال علی‌رضا فغانی نام دارد. داور الیت فوتبال ایران که در دیدار امروز پدیده و سپیدرود به عنوان یکی از داوران پشت دروازه فعالیت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، به غیر از فینال جام جهانی، می توان گفت هیچ دیدار مهمی باقی نمانده تا علی‌رضا فغانی به قضاوت آن نپرداخته باشد. او که این روزها یکی از مهم ترین داوران دنیای فوتبال محسوب می شود در روزهای اخیر یکی از مهمترین و البته عجیب ترین تصمیم دوران حرفه ای خود را گرفت و آن هم فعالیت به عنوان داور پشت دروازه در دیدار امروز دو تیم پدیده و سپیدرود بود.


در حالی که انتظار می رفت فغانی فقط و فقط در پوزیشن داور وسط پا به میدان بگذارد اتفاق مورد نظر باعث شد تا حرف و حدیث هایی در این باره علیه دپارتمان داوری پخش شود اما فورا از کمیته داوران و دپارتمان داوری خبر رسید که این کار به میل شخص فغانی بوده و او به دلیل جنبه های آموزشی این قضیه پا به میدان می گذارد.


بهرحال هر آنچه هست دیدن داوری که فینال المپیک و رده بندی جام جهانی را سوت زده پشت یکی از دروازه های ورزشگاه امام رضا مشهد کمی دور از ذهن است و طبیعتا برای آنهایی که در جریان این حرکت فغانی نیستند بسیار تعجب برانگیز خواهد بود.

 

 

 

 


عکس ها: احمد هادی

برچسب‌ها:

نظر شما