شناسهٔ خبر: 31324896 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری؛

آیین تودیع و معارفه امام جمعه زاهدان برگزار می شود

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان گفت: آیین تودیع و معارفه امام جمعه زاهدان با حضور آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام غلامرضا عباسی مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سیستان و بلوچستان در بین صلاتین نماز جمعه زاهدان بیان داشت: آیین تودیع و معارفه امام جمعه زاهدان روز جمعه 10 اسفند با حضور آیت الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار می شود.

 

 وی با بیان اینکه این مراسم قبل از خطبه های نماز جمعه زاهدان در مصلی قدس برگزار می شود، افزود: مردم ولایتمدار زاهدان با حضور گسترده در این مراسم قدردان نزدیک به دو دهه از خدمات آیت الله سلیمانی باشند.

 

مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان ادامه داد: آیت الله سلیمانی در دورانی که امام جمعه زاهدان بود تواضع بسیار مثال زدنی داشت، این تواضع به حدی بود که ارباب رجوع را شرمنده می کرد.

 

عباسی گفت: سعه صدر از ویژگی های آیت الله سلیمانی بود که در اعمال و رفتار ایشان به وضوح دیده می شود و در زمانی که با پرخاشگری فردی روبرو می شود به روی خودش نمی آورد و پس از پاسخگویی با احترام فرد را به خارج هدایت می کرد.

 

وی افزود: آیت الله در طول این ۱۸ سال یک هزار تومان از بیت المال در زندگی شخصی خودش استفاده نکرد.

 

عباسی یادآور شد: سلیمانی، علی رغم ناراحتی قلبی در اکثر ایام روزه دار بود و این برای ما به عنوان یک الگو تبدیل شده بود.

 

 

 

 

 

نظر شما