شناسهٔ خبر: 31324764 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

آنچلوتی: حرف‌های سرزو درباره قهرمانی‌های رونالدو در اروپا؟ امیدوارم اتلتیکو مادرید هم روزی لیگ قهرمانان را فتح کند

مهدی آزادی

کارلتو پاسخ بسیار مودبانه‌ای به مصاحبه اخیر رئیس اتلتیکو مادرید داد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - کارلو آنچلوتی، سرمربی ناپولی به صحبت‌های انریکه سرزو، رئيس اتلتیکو مادرید درباره تعداد قهرمانی‌های کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

در جریان پیروزی 2-0 اتلتی مقابل یوونتوس، رونالدو که از ابتدای بازی با سوت‌های ممتد هواداران میزبان رو به رو شده بود، چند بار در طول بازی با نشان دادن عدد 5، تعداد قهرمانی‌هایش در اروپا را به بازیکنان و هواداران روخی بلانکوس یادآوری کرد. تیمی که هنوز موفق به قهرمانی در اروپا نشده و اتفاقا در دو باری که به فینال رسیده، توسط رئال مادرید که آن زمان کریستیانو رونالدو را در ترکیب داشت، مغلوب شده است. رونالدو پس از بازی نیز این نکته را یادآوری کرد.

این ژست باعث شد تا انریکه سرزو، رئيس اتلتیکو مادرید مدعی شود از نظر او رونالدو فقط سه قهرمانی اروپا دارد نه 5 قهرمانی. به عبارت دیگر منظور سرزو این بود که رئال مادرید در دو فینالش برابر اتلتی سزاوارانه پیروز نشده و رونالدو هم نقشی در این دو فینال نداشته است. به گزارش کوریره دلو اسپورت، شب گذشته پس از صعود ناپولی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا از آنچلوتی درباره این حرف سرزو سوال شد. کارلتو با لبخند همیشگی‌اش گفت:

به نظرم رئال مادرید 5 قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا را با شایستگی تصاحب کرد. در آن زمان - دو فینال مدنظر سرزو را می‌گوید - اتلتیکو مادرید رقیب سرسختی بود و حالا هم همین طور است و امیدوارم آنها روزی فاتح این جام بشوند.

این اظهارنظر آنچلوتی در حمایت و دفاع از رونالدو و رئال مادرید، عصبانیت هواداران یوونتوس را هم در پی داشته است. برخی معتقدند منظور آنچلوتی به برد اخیر اتلتی برابر یووه بوده است.

لینک منبع خبر:

http://www.corrieredellosport.it/news/calcio/serie-a/napoli/2019/02/22-5...
http://www.tuttosport.com/news/calcio/serie-a/napoli/2019/02/22-53698884...

نظر شما