شناسهٔ خبر: 31324751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس کمیته امداد کشور:

دانشجویان بی‌بضاعت دانشگاه سیستان و بلوچستان مورد حمایت قرار می‌گیرند

رئیس کمیته امداد کشور گفت: نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشجویان بی‌بضاعت را شناسایی و به کمیته امداد معرفی کرده تا حمایت لازم از آنان صورت گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، پرویز فتاح در دیدار با دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار کرد: تصمیم گرفتیم به یاد شهدا، یادمان شهدای حادثه تروریستی جاده زاهدان- خاش ساخته شود و اسامی شهدا قید شود تا مردم بدانند که این امنیت به چه قیمتی تامین شده است.

رئیس کمیته امداد کشور افزود: وارد 41 سالگی انقلاب شده ایم در این دهه پنجم باید رفتارهای نظام اسلامی عالمانه منطقی و علمی تر شود، طبیعی است که در اوایل انقلاب و در طول این 40 سال فراز و نشیب های زیادی رخ داده است.

این مسؤول بیان کرد: باید حتما در دهه پنجم انقلاب از این تجربه 40 ساله استفاده کنیم، خدمت رسانی به مردم و مظلومان باید بیش از پیش در اولویت باشد.

رئیس کمیته امداد کشور افزود: نهضت خدمت رسانی و رسیدگی به مردم محروم در کشور ما سابقه ارزشمندی دارد، باید زیرساخت خدمات و اقدامات در مناطق محروم مقاوم باشد، بعد از زلزله کرمانشاه، نزدیک به 5 هزار خانه در کرمانشاه ضد زلزله برای مددجویان ساخته شده است.

این مسؤول بیان کرد: امسال برای سیستان و بلوچستان 200 میلیارد تومان وام مددجویی درنظر گرفته شده است، نمی‌توان گفت تمام وام‌ها دقیق به فرد نیازمند می‌رسد اما تلاش کرده ایم دقت و نظارت را بیشتر کنیم، ما در کمیته امداد برای جامعه هدف که گسترده شده و سال آینده هم پیش‌بینی می‌شود افزایش یابد،  امسال55 هزار خانواده در بلوچستان به جمعیت کمیته امداد اضافه شده است.

وی گفت: سال آینده مسکن جامعه هدف را حل خواهیم کرد، کار بسیار سختی است اما تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

 

فتاح با بیان اینکه گروه‌های جهادی دانشجویی هم افزایی خوبی با کمیته امداد دارند، گفت: از شما دانشجویان استمداد می‌خواهیم و انتظار داریم در کنار ما باشید و برای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدفمان، طرح و ایده بدهید.

وی گفت: نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشجویان بی‌بضاعت را شناسایی و به کمیته امداد معرفی کرده تا حمایت لازم از آنان صورت گیرد.

انتهای پیام/3139/ر

نظر شما