شناسهٔ خبر: 31324262 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام‌جمعه کوهدشت:

هدف تاکتیکی اروپائیان در قبال ایران، با آمریکا یکسان است

امام‌جمعه کوهدشت گفت: هدف تاکتیکی اروپائیان در قبال ایران، با آمریکا یکسان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: پروردگار متعال دارای وجودی واجب است و انسان وجودی ممکن دارد، اگر فیض الهی قطع شود، تمام عالم از بین خواهد رفت.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامى در دیدار با هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقى به مناسبت سالروز حماسه مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، بیان کرد: حضرت آقا ضمن تشکر مجدد از حضور کم‌نظیر ملت در راهپیمایى ۲۲ بهمن امسال و پرداختن به مقوله امنیت در سایه جان‌فشانی نیروهاى مسلح، مباحثی مربوط به چهل‌سالگی انقلاب اسلامى ایراد نمود که جوانان نقش مضاعفی در آینده درخشان و روبه‌پیشرفت انقلاب اسلامى ایفا می‌کنند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به سنگ‌اندازی و بدعهدی اروپائیان اظهار داشت: آنگلا مرکل صدراعظم آلمان گفته است که اختلافات بین اروپا و آمریکا در خصوص ایران، تاکتیکى بوده و هدف نهایى هر دو طرف در خصوص مواجهه با جمهورى اسلامى ایران یکى است.

طهماسبی هوشیاری مسؤولان در برابر کشورهای اروپایی را ضروری برشمرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با ترسیم نقشه راه کشور در بیانیه «گام دوم انقلاب» با فصاحت و بلاغت، برداشتن امید واقع‌بینانه به آینده تأکید کردند.

وی با اشاره لزوم نظارت جدی مسؤولان بر مسئله گرانی ارز تصریح کرد: اگر خدمات نظام اسلامی را بازگو نکنیم خیانت کرده‌ایم، برخی هم درصدد درست کردن اقتصاد هستند ولی متأسفانه به فرهنگ دینی توجه نمی‌کنند.

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره تأثیرات مثبت و منفی تلفن همراه در زندگی انسان گفت: دانش در کنار بینش تأثیرگذاری مطلوب را گذاشته و خانواده‌ها نیز باتربیتی دینی فرزندان در جامعه تأثیرگذار خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما