شناسهٔ خبر: 31324195 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مسئولیت سنگین جوانان برای ایجاد تمدن نوین اسلامی

امام جمعه موقت بیرجند گفت: جوانان مسئولیت سنگینی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی دارند.

صاحب‌خبر -

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ حجت الاسلام نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: بیانیه گام دوم انقلاب، خطاب به همه مردم و مسئولان است و تحقق آن نیازمند حرکت مسئولانه آحاد جامعه است.


وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این بیانیه، توجه ویژه‌ای به جوانان کرده اند که این نشان می‌دهد جوانان مسئولیت سنگینی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی دارند.


امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه رهبری با امید و نگاه واقع بینانه به آینده، چشم انداز ۴۰ سال آینده انقلاب اسلامی را به خوبی ترسیم کرده اند گفت: برای رسیدن به آرمان تمدن نوین اسلامی، همه باید تلاش و مجاهدت کنند تا همه در زمینه سازی ظهور امام عصر (عج) سهیم باشیم.


حجت الاسلام نوفرستی افزود: ۴۰ سال از حرکت عظیم انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و خوشبختانه ملت ایران با ایمان و تقوا و همراهی با ولایت فقیه، گام‌های بلندی برداشته است و ان شاء الله در آینده هم با همان نگاه اندیشه انقلابی امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولایت، آینده درخشانی در انتظار ماست.


وی گفت: همانگونه که ۴۰ سال در مقابل جریان باطل ایستاده ایم و گام‌های بزرگ پیروزی در سوریه، لبنان و عراق نصیب ملت‌های مسلمان شده است، در آینده هم با تداوم همین اندیشه بر مستکبران عالم پیروز خواهیم شد.


امام جمعه موقت بیرجند خطاب به مردم بخصوص قشر جوان خواستار حراست از انقلاب و آرمان‌های آن شدند و افزود: جوانان با انگیزه انقلابی باید دوره دوم انقلاب را به آرمان تمدن نظام اسلامی و ظهور حضرت حجت (عج) نزدیک کنند.


وی یادآور شد: جوانان امروز در زمانی زندگی می‌کنند که حاکمیت ولایی وجود دارد و باید تلاش کنند که این حاکمیت زمینه ساز حکومت امام عصر شود.


حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به این سخن امام خمینی که به خواست خدا دست ستمگران را می‌شکنیم و با صدور انقلاب که انقلاب راستین است به سیطره و ظلم جهانخواران خاتمه می‌دهیم، افزود: امروز بخش عظیمی از این سخن محقق شده است و برای تداوم آن جوانان وظیفه دارند.
انتهای پیام/ب


برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، همه به میدان بیایند

 

نظر شما