شناسهٔ خبر: 31324019 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

نظارت بر بازار در آستانه سال نو بیشتر شود

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه موقت یاسوج گفت: نظارت متولیان امر بر بازار کهگیلویه و بویراحمد در آستانه سال نو بیشترشود.

صاحب‌خبر -

نظارت بر بازار در آستانه سال نو بیشتر شود

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیروس حکمتی‌نیک، امام جمعه موقت یاسوج امروز،‌ سوم اسفندماه در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج، اظهار کرد: وظیفه‌ای که لازم است انسان‌ها برای رسیدن به خوشبختی انجام دهند اطاعت و بندگی خداوند است؛ اطاعت و بندگی خداوند در قالب فرایضی مثل نماز و زکات و خمس و زکات بوده و مهم‌ترین آنها پرهیز از گناه و جلوگیری از آلوده شدن به گناه است.
وی در ادامه افزود: مردم از گرانی‌ها در بازار نگران‌اند و باید برای کنترل بازار کاری کرد و بیش از پیش نظارت‌ها تشدید شود.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز، اضافه کرد: ضروری است مسئولان و متولیان امر قاطعانه با اخلال گران بازار و محتکران کالاهای اساسی مورد نیاز مردم بدون هیچ گونه اغماضی برخورد کنند.
حجت‌الاسلام حکمتی‌نیک بیان کرد: جوانان مستعد و انقلابی در کشور کم نیستند کافی است متولیان امر بستر لازم را برای شکوفایی استعدادادهای آنها فراهم کنند.
وی تصریح کرد: علی‌رغم این که دشمن فتنه‌های متعددی داشت اما کشور توانست به دستاوردهای بزرگی دسترسی پیدا کند مسئولان باید بستر لازم را برای ورود جوانان به عرصه‌های مدیریتی مهیا کنند.
امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به میلاد با سعادت فاطمه زهرا(س)، یادآور شذ: حضرت فاطمه زهرا(س) یک الگوی کامل برای زنان مسلمان به شمار می‌رود .
انتهای پیام

نظر شما