شناسهٔ خبر: 31323985 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی امام حسین (ع):

روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران لرزه بر اندام دشمنان انداخته است

مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) گفت: تمام مدافعان دین و اسلام از مساجد بلند شده‌اند، دشمنان انقلاب از تجهیزات نظامی ما نمی‌ترسند،بلکه آن چیزی که دشمن را به لرزه درآورده است همین روحیه شهادت است که از مساجد بلند شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سردار کمال‌آبادی مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) شامگاه پنج‌شنبه در یادواره شهید حمیدرضا انصاری گفت: ‌این جمع‌ها و یادواره‌های شهدا را از وجود پربرکت حضرت امام(ره) در این کشور داریم و باید قدر این‌ها را بدانیم.

وی افزود: مدافعان حرم در برابر کسانی که بانام دین علیه دین توطئه می‌کردند ایستادگی کردند و در برابر ارزش‌ها مقاومت کردند و به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

این فرمانده دفاع مقدس تأکید کرد: انقلاب اسلامی به‌راحتی به دست نیامده است که بخواهد به‌راحتی از بین برود،در طول این چهل سال توطئه‌های فراوانی علیه نظام اسلامی رخ‌داده است که هرکدام از حملات برای نابودی یک کشور یا یک انقلاب کافی بود.

وی افزود: از همان ابتدای انقلاب قدرت‌های بزرگی علیه امام(ره) قد علم کردند و توطئه‌های فراوانی علیه نظام انجام دادند.

این فرمانده دفاع مقدس در همین خصوص ادامه داد: این انقلاب هرروز با توطئه‌ها و دشمنی‌های گروهک‌های مختلفی مواجه بوده است و برای حفظ این انقلاب خون‌های مظلومی ریخته شده است.

وی افزود: در ابتدای انقلاب رساله کاظم شریعتمداری در تمام خانه‌ها بود و ایشان برای بمباران بیت امام(ره) در جماران و سایر مراکز حساس کشور فتوای شرعی صادر می‌کنند که پس از مدتی در تلویزیون از مردم عذرخواهی و از امام(ره) طلب مغفرت و عفو می‌کنند.

بصیرتمان را در برابر توطئه‌های دشمنان حفظ کنیم

سردار کمال‌آبادی در همین خصوص تصریح کرد: باید بصیرتمان را در برابر توطئه‌های دشمنان حفظ کنیم چراکه دشمن برای تأیید کار خودش از افرادی انتخاب می‌کند که از جنس خود نظام هستند.

مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی امام حسین (ع)  افزود: روحیه دفاع مقدس از همین مساجد شکل‌گرفته است و در همین یادواره شهدا که به‌عنوان" از مسجد تا بهشت" هست این موضوع گفته‌شده است.

این فرمانده دفاع مقدس با اشاره به خدمات مؤثر شهید انصاری گفت: شهید انصاری باسن ۴۴ سالگی حدود ۲۷ سال در مسجد حضور فعال و چشمگیر داشته است،که در این ۲۷ سال هم کار فرهنگی و هم اجتماعی که امر بازسازی و مرمت مسجد بوده است و نه‌تنها از تحصیل خود غافل نشده‌اند بلکه سایر بسیجی‌ها را به علم و تحصیل دعوت می‌کنند.

وی افزود: برادران رزمنده‌ای که در این مسجد یادواره گرفته‌اند نشانه این است که کارهای فرهنگی شهید انصاری جواب داده است و بچه بسیجی‌ها هنوز این شهید را در بین خود می‌بینند و این بزرگوار را معلم خود می‌دانند.

روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران لرزه بر اندام دشمنان انداخته است

سردار کمال‌آبادی تأکید کرد: تمام مدافعان دین و اسلام از مساجد بلند شده‌اند، دشمنان انقلاب از تجهیزات نظامی ما نمی‌ترسند،بلکه آن چیزی که دشمن را به لرزه درآورده است همین روحیه شهادت است که از مساجد بلند شده است.

وی افزود: به تعبیر یکی از کارشناسان غربی انقلاب اسلامی با توطئه‌های غرب شکست‌پذیر نیست چون ایرانی‌ها یک شخصیت الگو به نام امام حسین(ع) دارند که مانع شکستشان می‌شود.

این فرمانده دفاع مقدس در همین خصوص تصریح کرد: تا زمانی که راه و منش حضرت اباعبدالله(ع) را ادامه می‌دهیم قطعاً شکست‌ناپذیریم و خداوند خودش وعده داده است که اگر دین من را یاری کنید من هم شما را یاری‌خواهم کرد.

مسئول بازرسی قرارگاه مرکزی امام حسین (ع)  افزود: تکلیف ما در قبال شهدا خیلی سنگین است،شهدا در پیشگاه خداوند در روز قیامت جلوی ما را و می‌گیرند و می‌پرسند که در قبال ما چه کرده‌اید؟!

این فرمانده دفاع مقدس اظهار داشت: تا زمانی که چیزی به نام انقلاب اسلامی در این کشور داریم دشمنان ما دشمنی می‌کنند و هرروز با شگردی متفاوت دشمنی خود را بروز می‌دهند که یک روز با لبخند و یک روز با مذاکرات و یک روز هم جنگ سخت و ما باید خودمان را برای جنگ‌های سخت‌تر آماده کنیم.

وی افزود: مسئولین باید قدر نعمت رهبری و توصیه‌های خیرخواهانه ایشان را بدانند و در جهت بی‌عدالتی‌هایی مثل حقوق نابرابر کارگران در برابر حقوق نجومی نهایت تلاش را انجام دهند.

مسئولین باروحیه پاسداری و بسیجی از منافع ملت دفاع کنند

این فرمانده دفاع مقدس تأکید کرد: سپاه پاسداران جدای از مردم نیست،اگر مسئولین از سپاه و بسیج الگو بگیرند و با تفکر بسیجی و پاسداری از منفعت‌های مردم دفاع کنند هیچ مشکلی بی راهکار نخواهد ماند،مسئولین باروحیه انقلابی و با تفکر ایثار و شهامت مدیریت کنند.

وی در همین خصوص یادآور شد: به‌واسطه نعمات زیادی که خداوند به ما داده است باید در قبال خداوند پاسخگو باشیم و نمی‌توانیم بگوییم ما نشنیده‌ایم.

این فرمانده دفاع مقدس در پایان خاطرنشان کرد: گوشزدهای رهبر انقلاب را در طول این مدت نمی‌توانیم نادیده بگیریم،امروز انقلاب اسلامی زمینه بسیار خوبی برای یاری اهل‌بیت(ع) برایمان فراهم کرده است و باید از این فرصت استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما