شناسهٔ خبر: 31323654 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

مدیرعامل باشگاه سایپا از دسترس خارج شد!

همزمان با اعتصاب بازیکنان سایپا و شرکت نکردن آن‌ها در تمرینات بحث استعفای رضا درویش از مدیریت این باشگاه مطرح شده است.

صاحب‌خبر -
صراط:

مدیرعامل باشگاه سایپا از دسترس خارج شد!/ درویش استعفاء داده است؟بازیکنان تیم فوتبال سایپا تهران از روز گذشته به دلیل اعتراض به مشکلات مالی این باشگاه حاضر به تمرین نشده اند و مشخص نیست آیا شاگردان علی دایی فردا (شنبه) هم تمرین نمی‌کنند یا خیر؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این درحالی است که آن‌ها باید یکشنبه هفته جاری در هفته نوزدهم لیگ برتر به مصاف تراکتورسازی بروند و با تداوم این وضعیت تیم سایپا باید بدون برگزاری تمرین به مصاف تراکتورسازی برود.

نکته عجیب اینجاست بازیکنان و اعضای کادرفنی سایپا از روز گذشته موفق به تماس با رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا نشده اند و او که ارتباط خوبی با رسانه‌ها دارد حتی حاضر به پاسخگویی به اهالی رسانه هم نشده است.

در چنین وضعیتی امروز شایعه استعفای درویش از مدیریت باشگاه سایپا شنیده است که او همچنان حاضر نشده این شایعه را تائید یا تکذیب کند.

با این وجود مسئولان باشگاه سایپا هم تاکنون بحث استعفای درویش را تائید یا تکذیب نکرده اند.

محمدرضا مهرانپور، مربی تیم فوتبال سایپا در گفتگو با خبرنگار ما درباره این موضوع اظهار داشت: از روز گذشته با درویش صحبتی نکرده ایم و به همین دلیل امروز (جمعه) زمانیکه سر زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی بودیم شایعه شد او استعفاء داده است. البته درویش برای سایپا زحمت کشیده و تعامل خوبی هم با علی دایی دارد، اما مشکلات باشگاه سایپا به یک نفر مربوط نمی‌شود که با رفتن او انتظار داشته باشیم وضعیت تغییر کند.

 

نظر شما