شناسهٔ خبر: 31323644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام‌جمعه موقت پل‌دختر:

دولت با کم‌فروشی و گران‌فروشی مبارزه کند

امام‌جمعه موقت پل‌دختر گفت: اجناس روزبه‌روز گران‌تر می‌شوند و لذا دولت باید با کم‌فروشی و گران‌فروشی مبارزه کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم تیموری در خطبه‌های نماز جمعه پل‌دختر به روز حمایت از مصرف‌کننده اشاره کرد و اظهار داشت: متأسفانه حمایت از مصرف‌کننده فراموش شده و دولت باید به حمایت از مصرف‌کننده بپردازد.

وی افزود: امروز دشمن اقتصاد ما را نشانه گرفته و معیشت مردم امر بسیار مهمی است که نگرانی در این مورد در جامعه وجود دارد و دشمنان علیه ملت ایران جنگ اقتصادی راه انداخته‌اند.

 امام‌جمعه موقت پل‌دختر گفت: کم‌فروشی و گران‌فروشی بیداد می‌کند و دولت باید به دفاع از حق‌وحقوق مصرف‌کننده به فکر جلوگیری از کم‌فروشی و گران‌فروشی باشد.

وی افزود: برخی‌ها تاوان سیاست‌های غلط خود را می‌خواهند از جیب مردم بگیرند و از این خیانت به مردم است، لذا دولت باید با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز به مردم ضعیف توجه داشته باشد تا توان خرید کالاهای اساسی داشته باشند زیرا این توان از مردم خارج‌شده است.

تیموری خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که قیمت اجناس روزبه‌روز گران‌تر می‌شود دولت باید برای جلوگیری از این مشکل سیاستی اجرا کند تا اجناس گران‌تر نشود.

امام‌جمعه موقت پل‌دختر گفت: دشمن دندان تیز کرده تا پاکستان را در گردابی فرو ببرد که بیرون آمدن از آن سخت خواهد بود.

وی به اهداف سفر ولیعهد عربستان به پاکستان اشاره کرد و افزود: یکی از اهداف این سفر تلاش برای رهایی ولیعهد از انزوا بود که چند روز پیش سران عرب که با اسرائیل عقد اخوت بستند تمام تلاش خود را کردند تا ایران را بایکوت کنند که این امر محقق نشد.

تیموری خاطرنشان کرد: آن‌ها ادعا می‌کردند به دنبال صلح و ثبات در منطقه هستند اما سران برخی اعراب خودفروخته که در این جریان با سران رژیم جعلی اسرائیل عکس یادگاری گرفتند و پاکستان را علیه ایران تشویق کردند که شکست خوردند و این مشارکت هیچ دستاوردی برای عربستان و متحدانش نداشت.

وی افزود: بر این اساس توطئه علیه ایران اسلامی یکی از اهداف این سفر بود که نمونه بارز آن ترور 27 نفر از پاسداران انقلاب اسلامی بود و عربستان تلاش می‌کند با سرمایه‌گذاری در پاکستان، علیه ایران توطئه کند.

امام‌جمعه موقت پل‌دختر گفت: در مقابل ایران، ترکیه و روسیه دنبال صلح بودند، اقدام‌هایی انجام دادند از آن جمله این که آن‌هایی که از سوریه رفتند به زندگی خود برگردند.

وی افزود: این مسائل می‌تواند سرآغاز یک پروژه ضد امنیتی در منطقه باشد و می‌خواهند شکست خود را در سوریه جبران کنند و گروه‌های تروریستی، داعش در عربستان و مرز پاکستان را تقویت کنند و به‌عنوان کانون ناامنی در آسیا بازیابند.

تیموری خاطرنشان کرد: عربستان و امارات می‌خواهند از ضعف پاکستان استفاده کرده و ایران هراسی را تقویت کنند که ما این توطئه را محکوم می‌کنیم و به مسئولان پاکستان توصیه می‌کنیم که ملت ایران بر سر ارزش‌های قرار دارد و آزمودن ایران خطا است و ملت ایران کسانی که در این مسیر هستند را قبول ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما