شناسهٔ خبر: 31323536 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

به میزبانی واحد رشت:

مسابقات ورزشی بسیج ادارات کل استان گیلان به خط پایان رسید

دومین دوره مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج ادارات کل استان گیلان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری ایسکانیوز از واحد رشت، سرهنگ محمود احمدی مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان در مراسم اختتامیه دومین مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج کارمندان ادارات کل استان گیلان که بمناسبت دهه مبارک فجر و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، در سالن ورزشی مجتمع لاکان این واحد دانشگاهی برگزار شد، با تشکر از حضور ادارات کل استان گیلان در این دوره از مسابقات، گفت: بسیج کارمندان سپاه گیلان یکی از قشرهایی است که در سطح کشور از رتبه های خوبی برخوردار است، حدود 22 هزار بسیجی در بسیج کارمندان داریم یعنی حدود 70 درصد از کارمندان شاغل در استان گیلان عضو بسیج کارمندان هستند.

وی تعداد شهدای کارمند استان گیلان را 257 نفر اعلام کرد و تصریح کرد: بسیج کارمندان استان هم افزایی و همگرایی کل بسیجیان کارمندان استان است، یکی از مأموریت های ما برگزاری مسابقات است امسال هم به مناسبت دهه فجر در طول بهمن ماه در سه رشته فوتسال، دارت و تنیس روی میز برگزار شد که علاوه بر استقبال بسیار خوب ادارات استان، برگزاری این مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار بود.

مسئول بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان ادامه داد: بیشترین هدف ما از این فعالیت ها ، هم افزایی و شناسایی همه ادارات با هم است و نیرو های شاغل در ادارات نسبت به یکدیگر شناسایی پیدا کنند و در امر کمک رسانی به مردم با یکدیگر همکاری کنند که الحمدالله تا این زمان موفق بوده ایم .

احمدی با تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به عنوان دومین سال میزبانی این مسابقات ، افزود: استان گیلان یکی از استانهای موفق در امر فعالیت های بسیج کارمندان است و خدا را شاکریم که توانستیم در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی رتبه خوبی داشته باشیم و در انجام مأموریت های محوله ، موفق باشیم.

وی با برشمردن محور برنامه های بسیج کارمندان استان در سال آینده تأکید کرد: بیشترین وظیفه ای که به ما سپرده شده بیشتر در میز خدمت ، اردوی جهادی و تکریم ارباب رجوع است تا بتوانیم بیشتر به مردم کمک کنیم .

لازم به ذکر است مسابقات فرهنگی ورزشی بسیج کارمندان استان گیلان به میزبانی دانشگاه ازاد اسلامی واحد رشت برگزار شد و در طی این مسابقات نتایج ذیل بدست آمد :

در فوتسال : تیم توزیع برق استان گیلان مقام اول ، بهزیستی استان به مقام دوم و آب منطقه ای گیلان به مقام سوم دست یافتند.

تنیس زوی میز: خواهران: ربابه قربانی"کسب رتبه اول" ، خدیجه راسخی "کسب رتبه دوم" و سیده مرضیه افروزه و طلیعه موسوی "کسب رتبه سوم "(مشترک )

برادران: امید حلیمی کسب رتبه اول ،رامین صالح نژاد کسب رتبه دوم و کیوان پورقاسم ، الیاس جعفرنژادکسب رتبه سوم (مشترک )

دارت: خواهران مرضیه حاج قلی پور کسب رتبه اول ، معصومه یوسفی قصابسرایی کسب رتبه دوم و آزاده اشجاری و فاطمه پسندیده کسب رتبه سوم .

برادران: عبدالرضا غلامی کسب رتبه اول ، فاضل حاجی پور کسب رتبه دوم، محمد حسینی و آقای شکوهی کسب رتبه سوم .

انتهای پیام/

78 / 31

نظر شما