شناسهٔ خبر: 31323363 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

نقاط جرم‌خیز محلات کشور به دوربین‌های پلیس مجهز می‌شوند

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: تمامی نقاط جرم‌خیز در محلات کشور شناسایی و در فرصت لازم این مناطق به دوربین‌های پلیس مجهز می‌شوند.

صاحب‌خبر -

سردار محمد شرفی در دیدار با خانواده شهید جابر بیرانوند که در پی تیراندازی چند هفته قبل خرم‌آباد به شهادت رسید، اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم به دنبال پلیس حرفه‌ای هستند در خصوص بهینه‌سازی منابع انسانی در پلیس اقدامات خوبی صورت داده‌ایم و این اقدامات رضایت‌مندی ۸۵ درصدی مردم از عملکرد پلیس را در پی داشته است.

---


وی با بیان اینکه در مدیریت تعالی رفتار بیش از ۱۹ هزار پلیس را آموزش داده‌ایم، گفت: راه‌اندازی واحدهای سیار پلیس قدمی مهم در جلب رضایت‌مندی مردم است.

شرفی اضافه کرد: این واحدهای گشت سیار با امکانات و تجهیزاتی که در آنان لحاظ شده است، می‌توانند مدت زمان زیادی در محلات متناسب با جغرافیای جرم و نیاز مردم به آنان خدمت‌رسانی کنند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه گفت: بهینه‌سازی تجهیزات و البسه دوربین‌دار پلیس سندی معتبر برای قضات است و موجب جلوگیری از تضییع حقوق نیروهای پلیس در صحنه‌های جرم و افزایش رضایتمندی مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه به دنبال برون‌سازی فعالیت‌های پلیسی هستیم، اظهارکرد: کلانتری مجازی یکی دیگر از اهداف نیروی انتظامی در سال جاری بوده است و در دستور کار پلیس قرار دارد.

شرفی وضعیت استان لرستان را در همه موضوعات رضایت‌بخش اعلام کرد و گفت: آمار جرایم خشن و مهم در لرستان منفی بوده است./ ایسنا
 

 

کلمات کلیدی

دوربین

نقاط جرم خیز

پلیس

نظر شما