شناسهٔ خبر: 31323343 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نقش کلیدی جوانان درتوسعه کشور

امام جمعه آبادان گفت:در گام دوم انقلاب، جوانان نقش مهمی در توسعه کشور دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه های نماز جمعه گفت: مقام معظم رهبری نگاهی واقع بینانه به جوانان دارد و باید تلاش کنیم با مدیریت درست، ایران را به ابر قدرت منطقه ای تبدیل کنیم.

وی افزود:بعضی دنبال این هستند که جوانان وارد بدنه نظام نشوند ولی اعتماد به جوانان نتایج خوبی مانند راه اندازی فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس به همراه دارد.

امام جمعه آبادان گفت: سند ۲۰۳۰کانون خانواده را هدف قرار داده و میخواهد بنیان خانواده و انتقال ارزش های دینی در مدارس را کم رنگ جلوه دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور افزود: نباید به اروپایی ها اعتماد کرد چرا که آنها اهل خدعه هستند ، از مجمع تشخیص میخواهم بیانیه پالرمو را تعیین تکلیف کند و اجازه ندهد با تصویب آن اقتصاد کشور تزلزل پیدا کند.

وی ادامه داد: اروپایی ها تصمیم دارند با اهرم برجام به بخش های دیگر فشار وارد کنند.

خطیب جمعه آبادان در بخش دیگری از سخنانش گفت: مردم باید در کنار مطالبه گری مراقب دسیسه های دشمن باشند چراکه دشمن تصمیم دارد قشر فرودست جامعه را در مقابل نظام قرار دهد

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور افزود:آیت الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان برای کارهای تبلیغی به خارج از کشور رفته، او از شخصیت های تراز اول کشور بوده و کارنامه درخشانی را در ایجاد وحدت داشته و در رفع فتنه های مختلف از پرچمداران مبارزه با فتنه بوده است.

انتهای پیام/ د

تاکید بر نقش کلیدی جوانان در توسعه کشور

برچسب‌ها:

نظر شما