شناسهٔ خبر: 31322897 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شبکه دامپزشکی قروه خبر داد:

اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی در قروه

قروه- رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان قروه از اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، فروشگاه ها، رستوران ها و... خبر داد.

صاحب‌خبر -

رضا مرجانیان ظهر امروز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر، از اجرای طرح نظات بهداشتی در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این طرح در راستای تأمین سلامت و امنیت غذایی شهروندان و به منظور نظارت هرچه بیشتر بر بهداشت و سلامت مواد غذایی با منشاء دامی «گوشت قرمز، مرغ، ماهی، تخم مرغ و ...» است.

به گفته وی طرح تشدید نظارت به صورت همزمان با سراسر استان در مدت سه روز توسط چندین اکیپ متشکل از کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان قروه در دو نوبت صبح و عصر صورت می پذیرد.

مرجانیان همچنین از اقدام بازرسان این شبکه در خصوص بازرسی از تمامی مراکز عرضه فرآورده های خام دامی، زنجیره حمل و توزیع، فروشگاه ها، رستوران ها، مراکز تهیه غذا، طباخی ها، مراکز تولیدی و... گفت.

وی با تأکید بر اینکه ظارت های معمول در تمام روزهای هفته در دو شیفت صبح و عصر همواره انجام می گیرد، تصریح کرد: طرح سه روزه جاری جهت تشدید هرچه بیشتر نظارت های عادی برای کنترل بیشتر بر بهداشت و سلامت فرآورده های خام دامی مورد استفاده شهروندان خواهد بود.

مرجانیان در ادامه از شهروندان قروه ای خواست تا گزارشات، انتقادات و پیشنهادات خود را با شماره تلفن ۱۵۱۲ به صورت شبانه روزی اعلام کنند.

نظر شما