شناسهٔ خبر: 31322737 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کرمانشاه قهرمان پینگ پنگ منطقه 6 کشور شد

کرمانشاه- ایرنا- دبیر هیات پینگ پنگ استان از قهرمانی تیم دختران کرمانشاه در المپیاد استعدادهای برتر منطقه 6 کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

بهرام کنجوری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های تنیس روی میز دختران منطقه 6 کشور با حضور استان های کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام و کردستان در سنندج برگزار شد.
وی ادامه داد: این مسابقات طی روزهای پنجشنبه و امروز جمعه در 2 بخش انفرادی و تیمی برگزار شد که در هر 2 بخش بازیکنان و تیم کرمانشاه خوش درخشیدند.
کنجوری تصریح کرد: در بخش انفرادی مسابقات ستایش ایلوخانی از همدان اول شد، آوا سعیدی از کرمانشاه مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و حدیث یزدان پژو از کرمانشاه به همراه ویان نوری از کردستان مشترکا سوم شدند.
دبیر هیات پینگ پنگ کرمانشاه تصریح کرد: در بخش تیمی نیز کرمانشاه عنوان قهرمانی را بدست آورد و تیم های کردستان و همدان نیز دوم و سوم شدند.
وی افزود: تیم کرمانشاه در این مسابقات با ترکیب آوا سعیدی، حدیث یزدان پژوه و مهنا مقصودی به مصاف رقبای خود رفت.
کنجوری اظهار داشت: نسرین ولیدی هدایت و سرپرستی تیم منتخب دختران کرمانشاه را در المپیاد استعدادهای درخشان برعهده داشت.

**حضور 2 بازیکن کرمانشاهی در مرحله انتخابی تیم ملی
دبیر هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به دعوت از 2 بازیکن کرمانشاهی برای حضور در مرحله انتخابی برای عضویت در تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.
وی تصریح کرد: ندا و سارا شهسواری بازیکنانی هستند که باید در مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان شرکت کنند و در صورت برتری مقابل رقبا به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شوند.
کنجوری در پایان گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی خرداد 98 و رقابت های پینگ پنگ قهرمانی آسیا نیز شهریور همین سال در کشور اندونزی برگزار می شود.
7458/8066

نظر شما