شناسهٔ خبر: 31322678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

امام جمعه بوشهر:

لزوم بهبود وضعیت معیشتی مردم/ گرانی‌ها توجیه‌پذیر نیست

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار تلاش ویژه برای رفع مشکلات اقتصادی شد و گفت: گرانی اقلام اساسی، توجیه‌پذیر نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) واسطه فیض استمرار نبوت و بقای ولایت و همچنین نماد ایمان، تقوا، اخلاق و ولایتمداری است.

وی رفع مشکلات مردم را یک ضرورت دانست و با تاکید بر لزوم تلاش همه مسئولان در این زمینه اضافه کرد: مسئولان باید مطابق فرمایش و هدایت های رهبر معظم انقلاب برای برطرف کردن مشکلات جامعه عمل کنند.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: مسئولان باید از ظرفیت و توان داخلی برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند و به جوانان انقلابی توجه شود.

وی اضافه کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید با تکیه و اعتماد به توان داخلی، جوانان انقلابی، نیروهای مسلح و برنامه ریزی دقیق و دانش بنیان قدم برداشت و در این مسیر حرکت کرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد: دشمن از همه توان و ظرفیت خود برای ضربه زدن به مردم و این انقلاب استفاده می‌کند و در این راستا مردم با حضور در صحنه و حمایت از نظام پاسخ محکمی به دشمن می‌دهند.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی، مدیریت علمی، جهادی، نظارت دقیق و مقابله با سودجویان برای ساماندهی وضعیت اقتصادی افزود: گرانی اقلام اساسی مورد نیاز مردم توجیه پذیر نیست.

امام جمعه بوشهر خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با گرانی شد و اضافه کرد: مردم پایبندی خود را به نظام و انقلاب ثابت کردند امروز نوبت مسئولان است که نسبت به حل مشکلات اقتصادی جامعه گام بردارند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید با تدابیر مناسب نگذارند مردم در زحمت باشند گفت: مسئولان به جای همایش‌ها و سمینارها برای رفع مشکلات مردم تلاش بیشتری کنند.

نظر شما