شناسهٔ خبر: 31322645 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت | لینک خبر

حداقل حافظه رم گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس ۸ گیگابایت است

به نظر می رسد درباره حافظه رم خانواده گلکسی اس ۱۰ شبهاتی وجود دارد که کاربران را سردرگم‌ کرده و حالا مشخص شده که حداقل حافظه رم گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس ۸ گیگابایت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

به نظر می رسد درباره حافظه رم خانواده گلکسی اس ۱۰ شبهاتی وجود دارد که کاربران را سردرگم‌ کرده و حالا مشخص شده که حداقل حافظه رم گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس ۸ گیگابایت است. این اطلاعات حداقل برای بازار امریکا تایید شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

همانطور که احتمالا به یاد دارید سامسونگ در مراسم معرفی خانواده گلکسی اس ۱۰ خیلی روی حافظه رم و چیپست مانور نداد. درباره چیپست که دلیل مشخص است، چون تفاوت های منطقه ای وجود دارد و سامسونگ قطعا دوست ندارد ۸ نانومتری بودن چیپست خود ۷ نانومتری کوالکام نقل صحبت کاربران شود اما درباره حافظه رم مشخص نیست چرا شفاف سازی کامل نکرد.

در حالی که تصویری از گلکسی اس ۱۰ با ۶ گیگابایت حافظه رم در ادامه می بینید اما سامسونگ تایید کرده که (تا کنون تایید شده در بازار امریکا) حداقل حافظه رم گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس برابر ۸ گیگابایت خواهد بود.

گلکسی اس ۱۰ پلاس ۱۲ گیگابایت رم فقط تحت اپراتور

همچنین گفته می شود گلکسی اس ۱۰ پلاس با ۱ ترابایت حافظه داخلی در نسخه غیر تحت اپراتور (انلاکد) دارای حافظه رم ۸ گیگابایتی بوده و فقط نسخه تحت اپراتور ۱۲ گیگابایت حافظه رم دارد. با تاکید دوباره باید بگویم این اطلاعات برای بازار امریکا صحت دارد.

نظر شما درباره انتخاب های حافظه رم خانواده گلکسی اس ۱۰ چیست؟

لینک کوتاه:

نظر شما