شناسهٔ خبر: 31322632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قدردانی امام جمعه بابل از صدا و سیما مازندران

خطیب جمعه بابل در خطبه‌های نماز جمعه از عملکرد صدا و سیما مازندران در پوشش مراسم یادواره شهدای شهرستان بابل قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  خطیب نماز جمعه بابل از صداوسیما مازندران برای پوشش مناسب یادواره ۱۷۴۷ شهید شهرستان بابل با محوریت ۴۰ شهید مدافع حرم استان مازندران قدردانی کرد و گفت: صداوسیما مازندران برای پخش این مراسم باشکوه که با حضور فرمانده نیروی سپاه قدس برگزار شده بود که زحمات زیادی را متحمل شدند که جای تقدیر ویژه دارد.

حجت الاسلام روحانی، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام گام دوم انقلاب را حاوی مطالب ارزشمند و مهم اعلام کرد و افزود: ما در دهه پنجم انقلاب اسلامی هستیم و خط و مشی جامعه بعد از گذشت ۴ دهه به کمال برسد

وی گفت: مخاطب پیام رهبر معظم انقلاب اگر چه آحاد ملت اسلامی است، اما مخاطب اصلی جوان‌ها هستند به همین دلیل تجربیات ۴ دهه انقلاب به نسل جوان باید منتقل شود.

خطیب نماز جمعه بابل پیشنهاد داد افرادی که صاحب قلم هستند فرازی از پیام گام دوم رهبر معظم انقلاب را دستمایه یک مقاله تحلیلی وعلمی قرار دهند.

الاسلام روحانی بر تاثیر انقلاب اسلامی بر معادلات جهانی در عصر حاضر تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی قدرت سومی را در جهان پدید آورد جهان غرب بی رحمانه در مقابل این قدرت ایستاد تا نگذارد این قدرت پا بگیرد.

وی افزود: هر چه زمان گذاشت محبوبیت نظام اسلامی افزوده شد به گونه‌ای که امروز در همه جا نقش آفرینی می‌کند.

خطیب نماز جمعه بابل با اشاره به گرانی‌های اخیر گفت: تورم‌های اخیر بعد از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هیچ توجیهی ندارد و از دولت انتظار می‌رود شرایط اقتصادی فعلی را تغییر دهد.

انتهای پیام/آ

تجربیات دهه تجربه انقلاب باید به مراکز علمی دانشگاهی انتقال یابد

نظر شما