شناسهٔ خبر: 31321377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سامانه جامع گردشگری شهر بندرعباس رونمایی شد

بندرعباس- ایرنا- رییس سازمان فناوری اطلاعات وارتباطات شهرداری بندرعباس گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی (شهر ایده آل) سامانه جامع گردشگری شهر بندرعباس نیز رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حسین اخلاقی روز جمعه در نمایشگاه شهر ایده آل به خبرنگاران اظهار داشت: این سامانه اطلاعات اساسی در خصوص اماکن تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و همچنین سایر نیازهای ضروری مانند داروخانه، رستوران‌ ها و دیگر موارد را در اختیار گردشگران قرار می دهد.
وی با تاکید بر تلاش همه دستگاه ها برای توسعه صنعت گردشگری، افزود: امروزه صنعت گردشگری به عنوان یکی از صنایع درآمد زا مورد توجه ویژه قرار دارد که بندرعباس با توجه به جاذبه های گردشگری آن از ظرفیت بالایی جهت توسعه این صنعت برخوردار است.
وی افزود: گردشگری و کمک به ایجاد زیرساخت‌های بیشتر به ویژه زیرساخت های الکترونیکی در این بخش با توجه به شرایط و علاقمندی های جامعه، همواره از اولویت های کاری مهم شهرداری بندرعباس بوده است.
به گزارش ایرنا، نهمین نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور از یکم اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس آغاز به کار کرده و تا سوم همین ماه برپا است.
علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت 17 تا 22 به محل برگزاری نمایشگاه مراجعه کنند.
7198/6048

نظر شما