شناسهٔ خبر: 31320123 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

چند ماه مانده به یونیورسیاد ایتالیا

دهخدا همسرش را رئیس انجمن تیراندازی فدراسیون دانشگاهی کرد

71506

چند ماه مانده به برگزاری بازی‌های دانشجویان جهان در ناپل ایتالیا، انتخاب بی سر و صدای الهه عرب عامری همسر محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی به عنوان رئیس انجمن تیراندازی بر خلاف رویه این فدراسیون در تخصص گرایی بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، الهه عرب عامری نایب رئیس سابق فدراسیون‌های فوتبال، تکواندو و شنا توسط محمدرضا دهخدا رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی، چندی پیش و در سکوت خبری به عنوان رئیس انجمن تیراندازی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی انتخاب شد.

حکم انتخاب عرب عامری در حالی از سوی همسرش محمدرضا دهخدا به امضا رسیده که وی هیچ سابقه‌ای در رشته تیراندازی به عنوان یکی از مهمترین رشته‌های مدال آور دانشجویان ایران در ادوار رقابت‌های یونیورسیاد ندارد.

این در حالیست که انتخاب افراد متخصص در رشته‌های ورزشی مرتبط به عنوان رئیس انجمن‌های ورزشی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی همواره مورد تاکید رئیس این فدراسیون و اعضای هیأت رئیسه بوده است، کما اینکه انتخاب چهره‌های پرافتخاری همچون سجاد انوشیروانی در انجمن وزنه برداری، دکتر دادکان در انجمن فوتبال، دکتر صاحب الزمانی در انجمن کاراته، حسین اوجاقی در انجمن ووشو، افشاردوست در انجمن والیبال و … حکایت از توجه ویژه به این امر مهم دارد.

رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان ۱۲ تا ۲۳ تیرماه سال آینده در ناپل ایتالیا برگزار می‌شود و رؤسای انجمن‌های ورزشی که رشته آنها در یونیورسیاد حضور دارد نیز به این رویداد مهم بین المللی اعزام خواهند شد.

دهخدا و عرب عامری اوایل دی ماه نیز با دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی برای هماهنگی در انتخاب نفرات اعزامی به یونیورسیاد ایتالیا دیدار داشتند.
حضور عرب عامری در یونیورسیاد دوره قبل در چین تایپه باعث بروز برخی حواشی شد که رئیس فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی عنوان کرده بود، همسرش به عنوان میهمان و با تهیه بلیط هواپیما با هزینه شخصی عازم چین تایپه شده است.

سی امین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان تیر ماه سال آینده در ۱۸ رشته ورزشی شامل ۱۵ رشته دائمی دوومیدانی، بسکتبال، شمشیر بازی، فوتبال، ژیمناستیک هنری، جودو، شنا، تکواندو، واترپلو، تنیس روی میز، والیبال، تنیس، شیرجه و ژیمناستیک ریتمیک، تیر اندازی باکمان و ۳ رشته انتخابی راگبی (هفت نفره)، قایقرانی (بادبانی) و تیراندازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما