شناسهٔ خبر: 31319251 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

جدال پدیده و سپیدرود در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال

هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال ایران امروز با انجام ۴ بازی در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود که پدیده در خانه میهمان سپیدرود است، فولاد در قائمشهر به مصاف نساجی می‌رود، ماشین سازی میزبان پیکان است و در آخرین دیدار امروز استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان در قالب دربی خوزستان به مصاف هم می‌روند.

صاحب‌خبر -
سرویس ورزشی جوان آنلاین - وحید صابری : در حساس‌ترین بازی امروز شاگردان گل محمدی در خانه پذیرای شاگردان علی کریمی هستند دو پرسپولیس که سال‌های زیادی را در کنار هم بازی کرده‌اند. پدیده که در جام حذفی برابر پرسپ. لیس شکست خورده حالا برای جبران حفظ موقعیت شان در جدول بتوانند تیم پایین جدولی سپیدرود را شکست دهند. پدیده در حال حاضر با ۳۵ امتیاز در رده سوم قرار دارند.
در طرف دیگر میدان تیم سپیدرودی قرار دارد که از نظر فنی شرایطی نسبتا بهتر از نیم فصل اول دارند، اما هنوز نتایج این تیم ضعیف و نا امید کننده است. شاگردان کریمی در نیم فصل اول دو بر صفر به پدیده باخته بود. این بازی از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه امام رضابرگزار می‌شود. نکته جالب این دیدار حضور علیرضا فغانی نه به عنوان داور وسط بلکه به عنوان داور پشت دروازه است.
در دیگر دیدار امروز نساجی و فولاد در حالی به دیدار هم می‌روند که هر دو تیم در نیم فصل دوم مربیان شان را تغییر داده‌اند. بر خلاف جلالی که روز‌های خوبی را با تیم جدیدش تجربه نمی‌کند، قطبی بهترین نتایج ممکن را با فولاد گرفته است. فولاد با ۲۵ امتیاز در رده ششم و نساجی با ۱۸ امتیاز در رده دهم قرار دارند.

در دیگر بازی امروز پیکان در تبریز میهمان ماشین سازی است. پیکان بعد از نتایج بدی که با جلالی به دست آورد، با فرکی هم نتایج چندان خوبی نگرفته است. پیکانی‌ها فعلا با ۱۶ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارند. در آن سو ماشین‌سازی تیم سرسختی است که در این فصل فقط سه بار شکست خورده و در بیش‌تر بازی‌ها تن به تساوی داده است. این بازی در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز برگزار می‌شود.
در آخرین دیدار امروز هم دو تیم خوزستانی استقلال خوزستان و صنعت نفت در اهواز به مصاف هم می‌روند. استقلال خوزستان علیرغم بازی‌های خوبی که ارائه می‌دهد از کسب نتیجه عاجز مانده و همچنان در آخرین رده جدول قرار دارد. شاگردان بوستانی برای جدایی از قعر جدول مسیر سخت و طولانی را در پیش دارند. شنیده‌ها حاکی از آن است در صورت باخت کریم بوستانی، از سمت خود برکنار شود. صنعت نفت هم که ۱۸ امتیازی است هنوز در نیم فصل دوم موفق به کسب برد نشده است.
در ادامه بازی‌های هفته هفته نوزدهم فردا از ساعت ۱۶ پرسپولیس میهمان تیم مسجدسلیمان است. بانکو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اسامی بازیکنان این تیم برای سفر به مسجدسلیمان و دیدار با نفت را اعلام کرد بوژیدار رادوشوویچ در این فهرست قرار ندارد. غایب بزرگ فهرست البته، باثبات‌ترین بازیکن سرخپوشان در سال‌های اخیر بوده است. سید جلال حسینی در فهرست بازی قرار ندارد و باید برنامه‌های درمانی را دنبال کند.


برنامه بازی‌های روز دوم از هفته نوزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:
جمعه ۳ اسفند
* پدیده مشهد – سپیدرود رشت/ساعت ۱۵:۳۰؛ ورزشگاه امام رضا (ع)
داور: علی صفایی کمک ها: محمدرضا منصوری - فرزاد بهرامی کمک داوران اضافی: علیرضا فغانی - علی اصغر مومنی داور چهارم: یوسف مغروری ناظر: علی خسروی
* نساجی مازندران – فولاد خوزستان/ساعت ۱۵:۳۰؛ ورزشگاه شهید وطنی
داور: پیام حیدری کمک ها: رضا سخندان – بابک عباسقلی زاده کمک داوران اضافی: علی بای – جواد محمدی داور چهارم: مهدی سیفی ناظر: محمود رفیعی
* ماشین سازی تبریز – پیکان تهران/ساعت ۱۵:۳۰؛ ورزشگاه بنیان دیزل
داور: شاهو اصلانی کمک ها: محمدرضا مدیرروستا –محمدعلی پورمتقی کمک داوران اضافی: محمدباقر پورباقر – مجید محمدی داور چهارم: مهرداد نجفی ناظر: حسین نجاتی
* استقلال خوزستان – صنعت نفت آبادان/ساعت ۱۶؛ ورزشگاه غدیر
داور: رضا کرمانشاهی کمک‌ها: محمدرسول ذورقی – محسن سلطانی کمک داوران اضافی: روح الله شریفی – عبدالنبی پورخلف داور چهارم: رضا قیم ناظر: زاهد بحرینی

نظر شما