شناسهٔ خبر: 31319179 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اگر احساس ناراحتی نمی کرد تعویضش نمی کردم

سیماک: سردار خیلی خوب بازی کرد/تعویض آزمون اجباری بود

سرمربی زنیت به تمجید از ستاره ایرانی خود پرداخت و علت تعویض شدنش در دقایق پایانی مقابل فنرباغچه را به خاطر ناراحتی او اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در ادامه رقابت‌های مرحله حذفی لیگ اروپا، زنیت روسیه میزبان فنرباغچه ترکیه بود. دیدار رفت با یک گل به سود تیم ترکیه‌ای به پایان رسیده بود و در دیدار برگشت زنیت 3 بر یک پیروز شد تا در مجموع با نتیجه 3 بر 2 راهی مرحله بعد شد.

سردار آزمون در این بازی درخشش خیره‌کننده‌ای داشت و موفق شد دو گل در دقایق 37 و 76 به ثمر برساند و روی گل اول هم در دقیقه 4 پاس گل داد. سردار در دقیقه 80 تعویض شد.

سیماک، سرمربی زنیت پس از این برد درباره اینکه چرا در بازی رفت در استانبول از آزمون در ترکیب اصلی استفاده نکرد، گفت: شرایط تیم در بازی اول فرق می کرد. سردار چند روز بود که با ما تمرین می کرد و به همین خاطر نمی توانستم او را از ابتدای بازی در ترکیب قرار دهم. اما در بازی امروز او آماده شده بود در نتیجه در ترکیب اصلی قرار گرفت. آزمون در دیدار با فنرباغچه خیلی خوب عمل کرد و این چنین عملکردی از سوی سردار می تواند در قرار گرفتن او در ترکیب اصلی کمک کند.

وی درباره علت تعویض سردار در دقیقه 80 گفت: تعویض اجباری بود.سردار احساس ناراحتی می کرد و من باید به خاطر سلامتی اش او را تعویض می کردم. اصلا درباره او تردید ندارم و اگر احساس ناراحتی نمی کرد تعویض نمی کردم.

انتهای پیام/ا

 

نظر شما