شناسهٔ خبر: 31319174 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: کسب و کار قانونی در آستارا حمایت می شود

آستارا - ایرنا - فرماندار آستارا گفت: کسب و کارهای قانونی در بازار این شهرستان با هدف رونق اقتصادی و تولید ملی و با ارائه تسهیلات ارزان قیمت حمایت می شود. حمایت می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رستم زاد شامگاه پنجشنبه در دیدار با کسبه بازار ساحلی آستارا در حسینیه آن افزود: بازاریان در دوران دفاع مقدس با پاسداری از ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی و امروز در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، گام های بلندی را برداشته اند.
وی اضافه کرد: مشکلات اقتصادی در کشور با برنامه ریزی مسئولان و صبر و همراهی مردم برطرف می شود و بازاریان در این خصوص نقش مهمی دارند.
فرماندار آستارا گفت: پدیده شوم قاچاق معضل ملی است و در صورت مقابله نکردن، مضرات آن دامن تولیدکننده و مصرف کننده را خواهد گرفت.
فرمانده سپاه آستارا هم گفت: بازاریان به عنوان خادمان اقتصاد در انقلاب اسلامی نقش درخشان خود را ایفا کرده اند و در هشت سال دفاع مقدس و تحریم های ظالمانه نیز، نقش کلیدی اصناف در تامین مایحتاج مردم بر کسی پوشیده نیست.
سرهنگ پاسدار جهانبخش آرمان افزود: بازاریان و اصناف باید با رعایت الگوی مصرف و توصیه به خرید و مصرف کالای ایرانی، در رونق تولید داخلی و تحقق اقتصادمقاومتی نقش مهمی ایفا کنند.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع و با حدود پنج هزار واحد تجاری که اغلب در بازار ساحلی آن متمرکز شده، همه ساله پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است.
7105 / 7124/2007

نظر شما