شناسهٔ خبر: 31319163 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تمهیدات ترافیکی تفرشی‌ها برای نوروز

مسئولان تفرش در جلسه‌ای با ۱۳ مصوبه برای ترافیک این شهرستان تصمیم گیری کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مسئولان شهرستان تفرش در جلسه‌ای گردهم آمدندتا برای ترافیک این شهرستان تصمیم گیری کنند و در نهایت با ۱۳ مصوبه برای این موضوع تدبیر کردند.
این ۱۳ مصوبه به شرح زیر داشت:
۱-مقرر شد توقف خودرو‌های سنگین در خیابان بسیج با نصب تابلو، ممنوع شده و در صورت مشاهده توسط راهور اعمال قانون شود؛ با توجه به اینکه پیج ورودی روستای کوکان در سه راه خرازان، نقطه کور بوده و خطر ناک است، نیاز به بازدید میدانی جهت اصلاح هندسی تقاطع دارد که می‌بایست با همکاری و نظرات کارشناسی ادارات راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، راهور و شهرداری و شورای شهر تا ۶ ماه آینده اصلاح شود.
۲- مقرر شد تردد خودرو‌های سنگین در کوچه معزز با نصب تابلو ممنوع شود.
۳- با توجه به ضرورت انتقال تعمیرگاه خودرو‌های سنگین از خیابان بسیج مقرر شد موضوع از طریق فرمانداری در جلسه‌ای با حضور زندی فر پیگیری شود.
۴- مقرر شد زمین مجاورجایگاه CNG توسط شهرداری فنس کشی شود و خودرو‌های سنگین سطح شهر موقتا در آن محل پارک نمایندتا تعیین تکلیف مالکیت زمین مذکور صورت پذیرد.
۵- با عنایت به اعلام آمادگی راه وشهرسازی و هماهنگی بعمل آمده با شرکت عمران صنوف شماره ۲۰ تفرش جهت واگذاری یکی از قطعات خدمات عمومی در شهرک اصناف، تعمیر گاه خودرو‌های سنگین به شهرک مذکور انتقال یابد.
۶- شهرداری نسبت به تهیه طرح ترافیکی برای تقاطع خیابان خلچان و خیابان کهریز اقدام نماید.
۷- بازدید میدانی توسط شهرداری و راهور از پیچ شمال غربی میدان امام مجاور تعاون روستا، جهت رفع مشکل ترافیکی و پیشگیری از تصادفات انجام شود.
۸- موضوع مسایل ترافیکی کوچه شهید غفاری به سمت خیابان شاهزاده احمد در جلسه آتی بررسی شود.
۹- در خصوص ایمن سازی تردد عابرین در لاین شرقی خیابان امام، بازدید میدانی توسط شورا و شهرداری و راهور انجام گیرد.
۱۰- طرح آرام سازی جاده ورودی از سمت تهران تا اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در جلسه آتی مورد بررسی قرار گیرد.
۱۱- درخصوص تامین خودروی کنترل نامحسوس پلیس راه نسبت به تهیه جدول زمانبندی برای تامین خودرو از سوی ادارات شهرستان و یا تامین اعتبار هزینه آژانس از سوی ادارات اقدام و به فرمانداری اعلام نماید.
۱۲- خط کشی و رنگ آمیزی سرعتکاه‌ها و معابر تا قبل از عید انجام گیرد.
۱۳- کلیه مصوبات جلسات قبل ظرف مدت ۱۵ روز و تا نیمه اسفند ماه انجام پذیرد.

در این نشست فراهانی فرماندار تفرش گفت: وجود یک تعمیرگاه خورو‌های سنگین در خیابان بسیج همچنین وجود پمپ بنزین در سطح شهر موجب تردد خودرو‌های سنگین در شهر شده و ایجاد یک کمربندی برای تردد خودرو‌های مذکور ضرورت دارد.

انتهای پیام/ ج

جلسه‌ای با ۱۳ مصوبه برای ترافیک شهرستان تفرش

نظر شما