شناسهٔ خبر: 31319098 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

هزینه ۲۵۰ میلیونی فدراسیون تنیس روی میز برای عوارض خروج از کشور

نمایندگی خراسان رضوی

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: تا پایان آذرماه، ۲۵۰ میلیون تومان در ۹ ماه پول عوارض خروج از کشور دادیم که برای فدراسیون تنیس روی میز مبلغ زیادی به حساب می‌آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، علی قارداشی صبح امروز در مجمع سالیانه فدراسیون تنیس روی میز در مشهد اظهار کرد: در سه سال گذشته از جمله اقدامات مثبتی که در فدراسیون صورت گرفته، ارتقا رنکینگ تیمی و انفرادی ورزشکاران جوان و بزرگسال کشورمان بوده است.

وی در خصوص داوری افزود: بخش داوری نیز پیشرفت خوبی در این مدت داشته است. در زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتم، تنها یک داور در سطح بین‌المللی داشتیم که در حال حاضر تعداد داوران بین‌المللی ایران را به چهار نفر ارتقا داده‌ایم. برای نخستین بار سیمین رضایی، داور بین‌المللی، در مسابقات جهانی آلمان قضاوت کرد. همچنین پس از آن داوری فینال بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز بر عهده داوران ایرانی قرار گرفت.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در خصوص اقدامات صورت گرفته برای ارتقای سطح فنی داوران خاطرنشان کرد: در سال ۹۵ که نخستین دوره داوری بین‌المللی را برگزار کردیم، ۵۰ درصد سوالات را ترجمه کردیم. قصد داشتیم با انجام این کار نیروهای جوان و مستعد مسلط به زبان انگلیسی تربیت کنیم. در سال جاری برای همین دوره آموزشی اعلام کردیم که سوالات ترجمه نخواهد شد و تمام سوالات به زبان انگلیسی خواهد بود.

قارداشی با اشاره به جذب اسپانسر عنوان کرد: مشکل عمده فدراسیون‌های ورزشی جذب اسپانسر است که با حمایت رسانه ملی و پخش تلویزیونی مسابقات ورزشکاران آقا و خانم ما را در جذب اسپانسر یاری کردند.

وی با اشاره به مشکلات عوارض خروج از کشور یادآور شد: در سال ۹۶، ۴۷ میلیون تومان عوارض خروج پرداخت کردیم، اما در سال جاری و تا پایان آذرماه، ۲۵۰ میلیون تومان برای عوارض خروج از کشور هزینه کرده‌ایم که افزایش عوارض خروج از کشور با افزایش بودجه‌ای که در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرد، قابل قیاس نیست.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز تصریح کرد: پس از والیبال با ۹۰۰ میلیون بیننده، تنیس روی میز با ۸۷۰ میلیون بیننده در جهان ششمین ورزش پر طرفدار دنیا است.

انتهای پیام

نظر شما