شناسهٔ خبر: 31318964 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

کشف ۲ تن کره کاکائو قاچاق/۳۰۰۰ لیترسوخت قاچاق کشف شد

ارومیه - فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف دوتن کره کاکائو قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مسعود خرم نیا در خصوص جزییات این کشف اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید "کلانتری"، حین کنترل خودروهای عبوری در محور "ارومیه – تبریز"، به یک دستگاه وانت نیسان، به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی، دو تن کره کاکائو قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضایی شد.

وی همچنین از کشف سه هزار لیتر قاچاق سوخت در مرز بازرگان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این مقدار سوخت کشف شده یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال برآورده شده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: در این راستا پنج دستگاه خودرو توقیف، پنج نفر قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

سردار خرم ادامه داد: افراد سودجو با هدف کسب سود کلان در آن سوی مرز اقدام به جاسازی باک‌های غیرمجاز در کامیون‌های خود می‌کنند که ماموران مرزبانی بررسی ویژه‌ای را در زمان خروج انجام می‌دهند تا از سودجویی این افراد جلوگیری کنند.

نظر شما