شناسهٔ خبر: 31318737 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

چهارشنبه های سفید مسیح علینژاد به اردوهای جهادی هم رسید ! +فیلم

ویدئویی جالب از چهارشنبه های سفید مسیح علی نژاد را که به اردوهای جهادی هم رسیده، مشاهده می کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، «مسیح علی‌نژاد» فعال رسانه‌ای ضد انقلاب که چند سالیست با کمپین ضد حجاب چهارشنبه های سفید حجاب بانوان اصیل ایرانی را نشانه رفته است ,خود فروخته ایست که بارها اسناد ارتباطش با سازمان های جاسوسی آمریکا و اسرائیل  و دریافت مبالغ کلان از این سازمان ها جهت تبلیغ علیه انقلاب اسلامی ایران برملا شده است. ولی بازهم با وقاحت تمام با ژست عدالت خواهی و دلسوزی سعی دارد با دروغ هایش مردم ایران را فریب دهد.

اما مردم هوشیار و انقلابی ایران بارها با برملا کردن دروغ های این روزنامه نگار ضد انقلاب و وابسته به غرب نقشه های شومش را نقش بر آب  و با انتشار مطالب و ویدئوهای خود در فضای مجازی مخالفتشان را با این افراد خود فروخته و دست نشانده اعلام کرده اند. به تازگی تعدادی از جوانان انقلابی با انتشار ویدئویی در فضای مجازی کمپین چهارشنبه های سفید مسیح علی نژاد را به سخره گرفته اند . در ادامه می توانید این ویدئوی جالب و دیدنی را مشاهده کنید.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6841403/9471470?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما