شناسهٔ خبر: 31318105 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان عنوان کرد؛

صرف ۱۵۰میلیاردریال بودجه برای طرح تقاطع غیرهمسطح محور اراک-فرمهین

اراک- نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار طی دو سال اخیر برای تکمیل پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید هاشمی بزرگراه اراک-فرمهین صرف شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید هاشمی فراهان و بخشی از بزرگراه اراک- فرمهین که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام گرفت، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: وسایل نقلیه ای که از این مسیر تردد می کنند، حدود چهار سال به خاطر عدم تکمیل این پروژه موجب شده بود مجبور باشند حدود ۷۰۰ متر دوربرگردان را طی کنند. مضاف بر اینکه این مسیر حادثه‌خیز بود و موجب تصادفات رانندگی و تلفات نیز می شد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس افزود: با پیگیری هایی که طی دو سال اخیر انجام شد، اولین کاری که صورت گرفت این بود که سه سال قرارداد این پل را که با پیمانکار تمدید نشده بود، با نشست و گفت و گو با مسئولان ذیربط در تهران به نتیجه برسانیم و این قرارداد برای ادامه کار تمدید شود.

حسینی خاطرنشان کرد: جمع رقمی که طی دو سال تا کنون برای احداث این پل مصرف شده مبلغی بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان است که برای اتمام پروژه، روشنایی، گاردریل ها و... هزینه شده است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس ادامه داد: احداث و بهره برداری از این پل باعث تسریع در رفت و آمدها، کاهش حادثه های رانندگی و ارتقای ایمنی راه ها، دسترسی سریع به مرکز اقتصادی در غرب کشور و صرفه جویی در مصرف سوخت شده است.

نظر شما