شناسهٔ خبر: 31317970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هر روز با یک شهید/437

شهید احمد کاتبی: خداوند رزمندگان اسلام را یاری می‌کند

شهید احمد کاتبی در وصیت‌نامه خود با بیان اینکه همیشه به صدای قرآن گوش دهید عنوان کرد: خداوند رزمندگانی را که برای اسلام و ایران اسلامی می جنگند یاری می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید احمد کاتبی:

شهید احمد کاتبی در تاریخ 28 اسفند 34 در شهر همدان چشم به جهان گشود. وی تحصیلات خود را تا مقطع سوم متوسطه ادامه داد و از طرف بنیاد مستضعفان به جبهه اعزام و به عنوان راننده به ایفای مسؤولیت پرداخت. شهید احمد کاتبی در تاریخ 1 فروردین 65 در سلیمانیه عراق در اثر اصابت ترکش دشمن بعثی به فیض شهادت نائل آمد. اکنون پیکر پاکش در گلزار شهدای همدان آرام گرفته است .

آنچه می‌خوانیم وصیت‌نامه شهید احمد کاتبی است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون: هرگز گمان مبرید کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه آنها زنده ابدی هستند و نزد پروردگار خویش روزی می‌خورند».

سلام بر مهدی موعود صاحب عصر و امام زمان(عج) و با سلام بر خمینی بت‌شکن و با درود بر شهدای به خون خفته از صدر اسلام تاکنون.

همسرم وصایایم را برایت بازگو می‌کنم تا بعد از شهادتم با کمک و یاری جستن از درگاه حضرت احدیت نسبت به انجام آن کوشا باشید. سلام مرا به پدر عزیزم برسان و روی مادرم را ببوس. همسرم با شناختی که من از تو دارم می‌دانم در زندگی زینب‌گونه عمل خواهی کرد و امیدوارم فرزندانمان را با استعانت از خداوند متعال و با همفکری خانواده در مکتب حسین پرورش دهی.

در سوگم گریه نکنید مبادا دشمن شاد شود. همیشه به صدای قرآن گوش دهید به خصوص که من صدای قرآن خواندن عبدالباسط را دوست دارم. همسرم اگر شهادت نصیب من شد استوار باش و بدان که روزی یکی از برادران به تو خبر شهادت مرا خواهد داد، امیدوارم همچنان که گفتم استوار باشی. ان‌شاءالله جنگ تحمیلی هرچه زودتر با پیروزی رزمندگان اسلام به پایان برسد و به زیارت امام حسین(ع) مشرف شوی. مرا یاد کنید و از خدای بزرگ بخواهید آنانی که در راه دفاع از اسلام و ایران اسلامی می‌جنگند یاری‌شان کند و همه ما را از جمله صالحان قرار دارد.

انتهای پیام/89047/ 10

نظر شما