شناسهٔ خبر: 31317501 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اخبار کوتاه ورزشی استان اردبیل

3 دختر تکواندوکار اردبیلی راهی کیش می شوند، کسب رتبه چهارم برترین مربیان کشتی فرنگی ایران توسط مربی اردبیلی، جایگاه ششم شطرنج‌باز اردبیلی در مسابقات بین المللی کاسپین، اجرای ۹ هزار برنامه ورزش همگانی در اردبیل و رقابت‌های بدمینتون بانوان دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل از جمله اخبار کوتاه ورزشی استان اردبیل است.

صاحب‌خبر -

برای حضور در رقابت‌های بین المللی 3 دختر تکواندوکار اردبیلی راهی کیش می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سومین دوره رقابت‌های بین‌المللی جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو با حضور 25 کشور به میزبانی جمهوری اسلامی ایران از روز 8 اسفندماه جاری در جزیره زیبای کیش برگزار خواهد شد.

فدراسیون تکواندو از 3 دختر تکواندوکار اردبیلی به نام‌های کیمیا خانزاده، مبینا جاهد و مریم نعمتی دعوت کرده تا همراه مربی سازنده تکواندو بانوان اردبیل خدیجه قره گوزی در این رقابت‌های بین‌المللی حضور پیدا کرده و در قالب تیم‌های ایرانی با رقیبان خود مصاف کنند.

محمد علیپور در رتبه چهارم برترین مربیان کشتی فرنگی ایران جای گرفت

فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران رنکینگ برترین مربیان کشتی کشور به تفکیک رده های سنی در سال 97 – 1396 را اعلام کرد و بر این اساس محمد علیپور مربی جوان و سازنده کشتی فرنگی اردبیل با 288 امتیاز در رتبه چهارم این رنکینگ جای گرفت.

بر پایه این گزارش فرزاد ایمانعلی زاده از استان خوزستان، روح الله میکائیلی از قم و ناصر نوربخش از تهران رتبه‌های اول تا سوم این رنکینگ را در اختیار دارند.

شطرنج‌باز اردبیلی در مسابقات بین المللی کاسپین درجایگاه ششم ایستاد

هفدهمین دوره رقابت‌های شطرنج جام بین‌المللی کاسپین در منطقه آزاد انزلی در حالی به پایان رسید که آروین عادلی جوان توانمند اردبیلی موفق به کسب مقام ششم این دوره از رقابت‌ها شد.

در این رقابت‌ها ۸۰۰ شطرنج بازمرد و زن از ایران، جمهوری آذربایجان، ارمنستان ، افغانستان ، بلغارستان ، چین، کرواسی، اسپانیا، گرجستان، هندوستان ، روسیه، عراق، قزاقستان، مالزی، هلند، پاکستان، فیلیپین، سریلانکا، ترکمنستان، اوکراین و ازبکستان حضور داشتند و در ۱۱دور به روش سوئیسی باهم به رقابت پرداختند.

اجرای ۹ هزار برنامه ورزش همگانی در اردبیل

آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بااشاره به کارگاه برنامه‌ریزی اوقات فراغت و تفریحات سالم اظهار کرد: این کارگاه‌ها نیاز اساسی جامعه است که باید با برگزاری کارگاه‌های این چنینی و با بهره‌گیری از پتانسیل و ظرفیت مدرسین، مربیان و اساتید دانشگاهی در راستای برنامه‌ریزی برای اوقات فراعت نوجوانان و جوانان گام برداریم.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف مهم اداره کل ورزش و نوجونان جذب مردم به ورزش و همگانی کردن ورزش است و زمانی در این مسیر موفق خواهیم شد که از ظرفیت اساتید و مربیان استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در این کارگاه از هر شهرستان سه مربی از هیات‍‌های مختلف حضور دارند و تلاش می‌کنیم در سال آینده مشارکت مردمی را در ورزش افزایش دهیم.

رقابت‌های بدمینتون بانوان دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل

رقابت‌های بدمینتون بانوان دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در قالب جشنواره اوقات فراغت روز دوشنبه 13 اسفندماه در سالن 17 شهریور شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد.
این رقابت‌ها از ساعت 8:30 بامداد در دو بخش انفرادی و دوبل آزاد برگزار خواهد شد و هر دستگاه اجرایی می‌تواند 6 نفر شامل 5 بازیکن و یک مربی و سرپرست را معرفی کند. بازیکنان بخش دوبل مجاز به شرکت در بخش انفرادی نخواهند بود و در پایان به نفرات برتر به رسم یادبود، مدال و حکم قهرمانی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/3463/111
 

برچسب‌ها:

نظر شما