شناسهٔ خبر: 31317392 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پوچتینو: هری کین در روزهای اخیر عالی تمرین کرده ولی تصمیم آخر را همیشه من می‌گیرم

مهدی آزادی

اسپرز که بدون بهترین بازیکنش نتایج فوق العاده‌ای گرفت، حالا با بازگشت هری کین و طبعا بازگشت گل‌ها، می‌تواند به رویاپردازی‌هایش حتی امیدوارانه‌تر از گذشته ادامه بدهد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام تایید کرد احتمال بازگشت هری کین به میادین در دیدار این هفته اسپرز مقابل برنلی وجود دارد.

کاپیتان تیم ملی انگلیس در ماه ژانویه و دیدار مقابل منچستریونایتد بود که از ناحیه مچ پا مصدوم شد و هفت بازی اخیر تاتنهام را به همین دلیل از دست داد اما از دوشنبه این هفته به طور کامل در تمرینات اسپرز شرکت کرده و فاصله‌ای با برگشت به میادین ندارد. در واقع کین طبق پیش بینی‌ها قرار بود تا ماه مارس مشغول ریکاوری باشد ولی توانسته زودتر از انتظارات به تمرینات برگردد. آن هم در مقطعی حیاتی برای اسپرز که باید به زودی با چلسی، آرسنال و دورتموند بازی کند.

به گزارش اسکای اسپورتس، پوچتینو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با برنلی درباره وضعیت هری کین گفت:

هری در وضعیت بسیار خوبی است. به نظرم لازم است در جلسه تمرینی فردا صبح وضعیت او را مورد ارزیابی قرار دهیم تا ببینیم باید چه تصمیمی گرفت. با این حال به نظرم حالش خوب است. از تمریناتش راضی هستیم و شاید بتواند در لیست تیم برای بازی شنبه قرار بگیرد. فکر نمی‌کنم او سریع‌تر از برنامه‌ها برگشته ولی همه می‌دانیم هری یک هیولا است. او می‌خواست هر چه زودتر برگردد و هر کاری می‌توانست انجام داد تا زودتر ریکاوری کند. مصدومیت او از آن دست آسیب دیدگی‌هایی است که ریکاوری از آن دشوار است ولی خوشحالیم که در 10 روز اخیر هری در تمرینات فوق العاده ظاهر شده و می‌تواند دوباره در دسترس باشد و بازگشت او تاثیری شگرف روی همه خواهد گذاشت.

آیا هری کین خودش هم احساس می‌کند آماده به میدان رفتن در ترف مور است؟ برایم مهم نیست اگر او احساس می‌کند می‌تواند بازی کند یا خیر. کسی که در نهایت تصمیم آخر را می‌گیرد، من هستم با کادر فنی، کادر پزشکی و دیگر اعضای تیم. اگر از هری کین 10 روز پیش هم می‌پرسیدید، او می‌گفت برای بازی کردن آماده است ولی نهایتا حرف آخر را همیشه من می‌زنم. من کسی هستم که ریسک می‌کنم؛ تصمیم‌ها را می‌گیرم و کلا هر اتفاقی که در تیمم رخ می‌دهد.

گفتنی است پوچتینو درباره وضعیت دله آلی هم گفت این بازیکن در آخرین مرحله ریکاوری‌اش حضور دارد ولی نمی‌توان تاریخ دقیقی برای بازگشتش تعیین کرد و این زمان می‌تواند بین یک تا دو هفته متغیر باشد.

نظر شما