شناسهٔ خبر: 31317353 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امکان پاسخگویی به شکایات کاربران حوزه ICT در شبکه‌های اجتماعی

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به نحوه ثبت و پاسخگویی به شکایات کاربران در حوزه‌های مختلف ICT گفت: امکان پیگیری شکایات از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز برای کاربران فراهم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در اینستاگرام نوشت: یکی از مهم‌ترین وظایف رگولاتوری حفاظت از حقوق کاربران سرویس‌های ارتباطی، پستی و فناوری اطلاعات است.

رئیس رگولاتوری با بیان اینکه طی چند سال گذشته سامانه ۱۹۵ در راستای ثبت و پاسخگویی به شکایات مردم در حوزه ICT راه‌اندازی شد، ادامه داد: در کنار سایر راه‌های طرح و پیگیری شکایات، این سامانه متناسب با تغییر تکنولوژی و نیازهای مردم در دسترسی و پیگیری راحت‌تر شکایاتشان، بهینه‌سازی شده است.

وی افزود: در نسخه جدید این سامانه، امکان ثبت و پاسخگویی به شکایات مبتنی بر مکان نمای جغرافیایی و ضمیمه کردن مستندات شکایت فراهم شده است.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه رسیدگی به شکایات کاربران در موضوعاتی مانند اینترنت، موبایل، تلفن ثابت، خدمات پستی، خدمات دفاتر پیشخوان و شکایت از تشعشعات آنتن‌های تلفن همراه قابل انجام است گفت: کاربران اگر در مورد دریافت خدمات در این حوزه‌ها شکایت دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵، شکایت خود را به‌صورت آنلاین ثبت و پیگیری کنند.

وی افزود: در همین حال امکان ارائه شکایت از طریق تماس با تلفن گویا و شبکه‌های اجتماعی نیز فراهم شده است و کاربران می‌توانند سوالات و شکایت خود از اپراتورها را از طریق درج هشتگ ۱۹۵ (#صد و نود و پنج #نام اپراتور) در شبکه‌های اجتماعی پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/

نظر شما