شناسهٔ خبر: 31317213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فرماندار سمنان خبر داد

توزیع 305 تن سیب و پرتقال از 26 اسفند در سمنان

فرماندار سمنان با اشاره به ذخیره‌سازی میوه شب عید در شهرستان سمنان، از توزیع 115 تن سیب و 190 تن پرتقال از تاریخ 26 اسفندماه در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، سیدعباس دانایی در جلسه مشترک ستاد خدمات سفر و ستاد تنظیم بازار و کمیسیون تعزیرات حکومتی شهرستان سمنان با اشاره به فعالیت 11 کمیته در ستاد خدمات سفر شهرستان در نوروز 98، بر رصد نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت کمیته‌ها در ارائه خدمات در نوروز 97 تأکید کرد.

وی افزود: ارائه خدمات در سه محور جامعیت، جذابیت و تنوع مطلوب به نسبت نوروز 97 در دستور 11 کمیته خدمات سفر شهرستان سمنان قرار خواهد داشت.

فرماندار سمنان هماهنگی و تعامل مطلوب بین کمیته‌ها در ارائه خدمات را از ضروریات تحقق این امر عنوان و از حضور وزیران در تعطیلات نوروز در شهرستان سمنان خبر داد.

دانایی با تأکید بر حضور فعال روستاها در نوروز 98 از اطلاع‌رسانی خدمات سفر شهرستان در دو شبکه مجازی برای مسافران و زائران ثامن‌الحجج (ع) خبر داد.

وی از آماده‌سازی بیش از 50 مدرسه با 320 کلاس درس برای اسکان مسافران، آمادگی دو سالن مدیریت بحران برای اسکان ضروری مسافران، بهره‌برداری از دو باغ گل محمدی و گل نرگس برای بازدید همشهریان و مسافران نوروزی خبر داد.

فرماندار سمنان به بازسازی نمازخانه‌های سطح شهر، برگزاری برنامه‌های نوروزخوانی، برگزاری جشنواره‌های متنوع، پاک‌سازی معابر و دیوارهای سطح شهر، پاک‌سازی جایگاه گاز و بنزین، استقرار پایگاه‌های ایمنی سلامت در ورودی‌ها و سطح شهر، آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی از ابتدای اسفند به‌صورت حضوری و اینترنتی و... را ازجمله برنامه‌های ستاد در نوروز 98 در شهرستان سمنان عنوان کرد و افزود: همه حفاری‌های سطح شهر از 15 اسفند تعطیل خواهد شد.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان نیز با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره از 18 تا 24 اسفند در نمایشگاه بین‌المللی سمنان، از تشدید نظارت و کنترل بر بازار با استقرار کانکس بازرسی در ابتدای خیابان کهنه‌دژ و گشت‌های مشترک دستگاه‌های متولی در ایام پایانی سال خبر داد و بر لزوم بهره‌گیری از کلیه امکانات و ظرفیت‌ها در تحقق این امر تأکید کرد.

دانایی با اشاره به ذخیره‌سازی میوه شب عید در شهرستان سمنان، از توزیع 115 تن سیب و 190 تن پرتقال از تاریخ 26 اسفندماه در سطح شهرستان خبر داد.

وی با شاره به تولید روزانه 12 تن تخم‌مرغ از پنج واحد مرغ تخم‌گذار در شهرستان سمنان بیان داشت: با افتتاح دو واحد جدید در اسفندماه 97 این رقم به 18 تن در روز خواهد رسید.

فرماندار سمنان از توزیع 211 تن گوشت منجمد گوساله، 2.5 تن گوشت گرم گوساله، 44 تن گوشت گرم گوسفند و 6.5 تن گوشت منجمد گوسفندی از ابتدا سال 97 تاکنون در شهرستان سمنان خبر داد.

انتهای پیام/2249/م/

نظر شما