شناسهٔ خبر: 31317101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آیت الله اراکی:

آغاز فروپاشی آمریکا را اعلام می‎کنیم

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی فرامنطقه‎ای شده است: گفت: آغاز فروپاشی آمریکا را اعلام می‎کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله «محسن اراکی» در همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که امشب (دوم اسفند) در مدرسه امام موسی کاظم(ع) برگزار شد، گفت: در آستانه دهه پنجم انقلاب بزرگ اسلامی هستیم و این اجتماع بزرگ پیامی نو به جهان مخابره می کند. پیام اجتماع اینست که اگر تاکنون انقلاب اسلامی ما محدود به کشور یا منطقه ما بوده است در آغاز دهه پنجم انقلاب اعلام می کنیم جبهه مقاومت به سراسر جهان گسترش خواهد یافت.


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به اینکه هر جا آمریکا جبهه مقاومت نیز در آن مکان حضور خواهد یافت، افزود: در آغاز دهه پنجم، آغاز فروپاشی آمریکا را اعلام می کنیم؛ جنبش جهانی آزادی خواهی که حد و مرزی نمی شناسد.


وی گستردگی این جبهه را به اندازه جبهه استکبار و ظلم توصیف کرد و اظهار داشت: هر جا ستم و ستمکاری و هر جا حضوری برای نماد استکبار جهانی و ستم جهانی یعنی آمریکای جنایتکار و سرسپرده جنایت های آمریکا در منطقه یعنی رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی باشد جبهه مقاومت با اقتدار حضور خواهد داشت.


اراکی با تأکید بر آغاز دوره پیروزی انقلاب جهانی تصریح کرد: امروز در حال مشاهده نشانه های پیروزی بزرگی هستیم که خداوند متعال به جبهه مستضعفان وعده داده است. وقتی جبهه مقاومت در جنوب لبنان و غزه پیروز می شوند و مردم غزه با وجود محاصره و گرسنگی و فشار با دست خالی در برابر دشمن سینه سپر می کنند و مردم مجاهد و صابر و مومن یمن پیروزمندی خود را اعلام می کنند، نوید پیروزی جهانی داده می شود.


وی ادامه داد: مردم یمن در برابر هرگونه محاصره و تحریم را به جان خریدند اما مقاومت کردند و این مقاومت چهار ساله ملت یمن بدین معنی است که امروز جبهه اسلام تا پیروزی کامل دست از نبرد و مقاومت برنخواهد داشت.


دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی خاطرنشان ساخت: جبهه مقاومت اعلام می کند به درجه ای از بلوغ و آمادگی رسیده که تا از پا انداختن دشمن همچنان به مقاومت خود ادامه دهد. این پیام اجتماع بزرگ ما در قم است؛ قم یعنی پایگاه مقاومت و محلی که آغاز انقلاب از این منطقه صورت گرفت.


وی تأکید کرد که همانگونه که حرکت علیه رژیم شاه دست نشانده از قم آغاز شد، گام دوم انقلاب نیز از قم شروع خواهد شد. تا تحقق اهداف جهانی امام بزرگوار از جای نمی نشینیم.


اراکی افزود: جوانان ایران و منطقه و سراسر جهان اسلام و کشورهای مستضعف که به محور مقاومت می پیوندد اعلام می کنند که در آمادگی کاملی برای مقابله با سلطه طلبی آمریکایی و صهیونیستی قرار داشته و در این راه ثابت قدم هستند تا به پیروزی نهایی دست یابند.


وی گفت: آل سعود بداند که توطئه های آنان محکوم به شکست است و اقدامات آنان نمی تواند ما را از پیشروی به سوی پیروزی بازدارد. آل سعود گروه شکست خورده ای است که اموال خود را هدر می دهد و راهی جز جهنم نخواهد داشت.

نظر شما