شناسهٔ خبر: 31317041 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

پژمان فر: تکذیب نامه رئیس جمهور توسط آقای واعظی باعث شگفتی است

نماینده مردم مشهد از موضع واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص تکذیب نامه رئیس جمهور به اینجانب در مورد پدیده شاندیز انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

خانه ملت: حجت الاسلام نصرالله پژمانفر مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلاتی که به آن وارد شدیم بحث پدیده بود که چندین هزار را درگیر خود کرده بود که نزدیک به ۴ سال است که از این موضوع می‌گذرد و این موضوع تقریبا لاینحل مانده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه دهه فجر نامه‌ای به سران قوا نوشته شد و از آن‌ها تقاضا شد که به این موضوع بپردازند، پی نوشتی در نامه ارسالی توسط رئیس جمهور نوشته شده بود که عبارت این پی نوشت به دلیل محرمانه بودن این مضمون بود که تعیین یک هزار میلیارد تومان برای پرداخت سهامداران معسر شرکت پدیده شاندیز بود و درخواست را به بنده داده بودند و مکاتبه نیز با آقای نهاوندیان در خصوص حل این موضوع صورت گرفته بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: متاسفانه آقای واعظی موضعی در رسانه‌ها در خصوص این نامه اتخاذ کردند که باعث بهت بنده شد چرا که این نامه را تکذیب کرده بودند در حالی که این نامه از طریق دفتر رئیس جمهور به بنده ارسال شده بود و حتی بنده را مورد تهمت و دروغ قرار داده بودند که باید این موضوع پیگیری شود.

مسعود پزشکیان که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر و با تائید وجود این نامه گفت: از امیری معاون پارلمانی ریاست جمهوری تقاضا می‌شود که این نامه را پیگیری کند.

نظر شما