شناسهٔ خبر: 31316786 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پلیس، باند سارقان ۱۰۰ تن لوله‌های نفت را منهدم کرد

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز از شناسایی و انهدام باند ۴ نفره سارقان لوله‌های نفتی با ۱۰۰ تن انواع لوله‌های ۱۲ اینچ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ محسن دالوند، سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز با اشاره به دریافت اطلاعاتی از سوی اهالی یکی از روستا‌های هم جوار اهواز مبنی بر بریده شدن لوله‌های نفت گفت: پیگیری این موضوع به صورت جدی توسط ماموران انتظامی آغاز شد.

وی اظهار داشت: پس از بررسی‌های انجام شده ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند باند ۴ نفره سارقان که اقدام به برش لوله‌های نفتی کرده و در شهرستان‌های همجوار به فروش می‌رساندند را شناسایی کرده و ۲ نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند در ادامه افزود: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان حدود ۱۰۰ تن انواع لوله‌های نفتی ۱۲ اینچی بریده شده به ارزش حدود ۸ میلیارد ریال که در خودرو‌های نیسان بار زده و آماده اعزام به شهرستان‌های اطراف بود به همراه ابزار آلات برش لوله‌های نفت، کشف و ضبط شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز بیان کرد: ۲ متهم دستگیر شده تحویل مقامات قضایی شدند و اقدامات لازم نیز به منظور دستگیری ۲ متهم فراری دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

انهدام باند سارقان موتورسیکلت

نظر شما