شناسهٔ خبر: 31316725 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله جنتی در قم: نشانه‌های افول و سقوط صهیونیست‌ها و ایالات‌متحده نمایان است

R7854/P1336/S6,62/CT11

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه نشانه‌های افول و سقوط اسرائیل و ایالات‌متحده روشن‌شده است، گفت: امروز تمام دنیا از آمریکا، عربستان و صهیونیست‌ها نفرت داشته و در اذهان عمومی مردم جهان همواره محکوم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله احمد جنتی در همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که در سالن همایش‌های مدرسه امام کاظم(ع) برگزار شد، اظهار داشت: جوانان جبهه مقاومت اسلامی در قلب و جان ملت ایران قرار دارند، سلام ملت ایران بر جوانان جبهه مقاومت اسلامی باد، سلام بر امام موسی صدر شهید مفقودالاثر جبهه مقاومت و سلام بر سید حسن نصرالله محور جبهه مقاومت باد.

دبیر شورای نگهبان افزود: در جهانی که شرق و غرب منهای خدا و ارزش‌های معنوی فکر می‌کنند، جبهه مقاومت اسلامی معجزه کرده و مفاهیم اسلام ناب و مکتب اهل‌بیت را زنده کرده است، جبهه مقاومت ثابت کرد که اگر مقاومت داشته باشیم می‌توانیم سردمداران جبهه استکباری را بشکنیم.

آیت‌الله جنتی گفت: دشمنان 40 سال است که دست‌به‌دست یکدیگر داده‌اند که انقلاب و مقاومت را بکشند اما با مقاومت مردم و یاری خداوند متعال همواره شکست‌خورده و نتوانسته به اهداف خود نائل شود. جبهه مقاومت اسلامی مقدمه‌ساز ظهور امام زمان(عج)است.

وی تأکید کرد: جنگی سخت بین دشمن و ایران در جریان است، تحریم‌های آمریکا برای این وضع‌شده که درآمدهای اقتصادی و نفتی ایران را محدود کرده، ازاین‌رو قدرت جبهه مقاومت اسلامی را کاهش دهد، نشانه‌های افول و سقوط اسرائیل و ایالات‌متحده روشن‌شده است.

دبیر شورای نگهبان اضافه کرد: امروز تمام دنیا از آمریکا، عربستان و اسرائیل نفرت داشته و در اذهان عمومی مردم جهان همواره محکوم است، جبهه مقاومت اسلامی مشت محکمی بر دهان رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایت‌کار زده است.

آیت‌الله جنتی تصریح کرد: جبهه مقاومت و ایران اسلامی با تمام قدرت در برابر دشمنی‌های غربی‌ها ایستاده و در این مسیر نیز هراسی از هیچ کشوری ندارد، اف بر کسانی که ایران و سپاه را توریست می‌خوانند، کسانی ایران را توریست پرور می‌خوانند که گروهک‌های تکفیری و تروریستی را در عراق، سوریه و افغانستان ایجاد و حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم خاطرنشان کرد: پیروز نهایی جنگ حق و باطل با جریان جبه مقاومت اسلامی است، همان‌گونه که در جنگ هشت‌ساله ملت ایران در برابر شرق و غرب ایستادگی کرد و به پیروزی رسید جبهه مقاومت اسلامی نیز با مقاومت و ایستادگی خود آمریکا و ایادی استکبار را به‌زانو خواهد انداخت.

دبیر شورای نگهبان گفت: شهدای جبهه مقاومت اسلامی مایه افتخار جهان اسلام است، دشمن تا امروز هر کاری که از دستشان برمی‌آمد انجام داده‌اند اگر اقدام به انجام کاری نکرده‌اند چون توانی برای انجام آن نداشته‌اند.

آیت‌الله جنتی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تصریح کرد: این بیانیه قدرت ولایت‌فقیه و رهبری را در جامعه نشان می‌دهد، امروز سطح دشمنی‌های فرهنگی، اقتصادی، معیشتی و نظامی دشمنان علیه ایران در اوج خود قرار دارد اما دشمن بداند هرچه فشار دشمنان بیشتر شود، مقاومت و قدرت جبهه مقاومت اسلامی و انقلاب بیشتر از گذشته می‌شود.

انتهای پیام/ ت

نظر شما